عضو مجلس خبرگان: حضور گسترده در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد

مراغه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه به اهمیت انتخابات چهاردهم و جایگاه رییس‌جمهور در نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد.

«آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی» روز جمعه و پس از انداختن رای خود به صندوق در اداره پست این شهرستان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشارکت انتخاباتی بالا، دشمنان را ناامیدتر می‌کند زیرا انتخابات در کشورمان نمادی از مردم‌سالاری دینی است.

وی انتخاب اصلح را هم یادآوری، و اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، اصلح کسی است که در مرحله نخست به مبانی جمهوری اسلامی معتقد باشد و علاوه بر آن دیندار و دارای قدرت اجرایی باشد.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه سابقه اجرایی نامزدها، معیاری برای سنجش کارآمدی آنان می‌تواند باشد، ابراز امیدواری کرد که حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزد اصلح بار دیگر به ناامیدی دشمنان منجر شود.

«آیت‌الله پورمحمدی» با تاکید بر اینکه هر رای ملت ایران به مانند یک تیر به چشمان دشمنان اصابت می‌کند، از واجدان شرایط رای در کشور خواست تا شرکت در انتخابات را به تاخیر نیاندازند زیرا «فی التأخیر آفاتٌ» یک قاعده کلی است.

وی تصریح کرد: احتمال دارد در ساعت‌های پایانی رای‌گیری صف‌های طولانی تشکیل شود و شما حوصله و زمان صرف وقت نداشته باشید یا کاری برایتان پیش بیاید و نتوانید به این وظیفه خود عمل کنید.

تامین امنیت انتخابات بر عهده عوامل انتظامی و بسیجیان است

فرمانداه انتظامی مراغه با بیان اینکه عوامل انتظامی با همکاری بسیجیان، تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند، بیان کرد: چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در یک فضای سالم و امن در حال برگزاری است.

سرهنگ توحید فارسی با بیان اینکه عوامل انتظامی در تمام شعبه‌های اخذ رای حضور دارند، ار مردم خواست تا در جهت لبیک گفتن به مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مشارکت حداکثری را در یک انتخابات سالم و رقابتی به نمایش بگذارند.

وی این را هم بیان کرد که حضور تک به تک ملت ایران در پای صندوق‌های رای و دخالت آنان در سرنوشت چهارساله کشورمان، موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتخابات با شور و نشاط در حال برگزاری است

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان مراغه نیز با بیان اینکه انتخابات با شور و نشاط در این شهرستان در حال برگزاری است، گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی و در یک فضای امن اتخاذ شده است.

«مرتضی مینویی» افزود: دشمنان پس از حادثه سقوط بالگرد منتظر ایجاد اختلال در روند اجرایی کشور بودند اما همانطور که مشاهده کردید با هدایت مقام معظم رهبری، هیچ خللی در راستای خدمترسانی ایجاد نشد و پس از آن استکبار به صندوق‌های رای چشم دوخت.

وی اضافه کرد: هر رای که امروز در صندوق رای انداخته می‌شود، تیری بر پیکره استکبار جهانی است و این ملت با مشارکت و انتخاب اصلح زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم خواهند کرد.

به گزارش ایرنا ۱۸۶ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مراغه مهیا شده که ۱۳۳ مورد از آنها شعبه ثابت و ۵۳ شعبه دیگر سیار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha