۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85522718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استقرار چهار شعبه اخذ رای در زندان‌های ایلام

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85522718
استقرار چهار شعبه اخذ رای در زندان‌های ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل امور زندان‌های ایلام گفت: چهار شعبه سیار، آرای مددجویان زندان‌های استان را جمع‌آوری می‌کنند.

جمشید اسکندری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه شعبه سیار اخذ رای در ایلام و یک شعبه در شهرستان دره‌شهر آرای مددجویان را جمع می‌کنند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری بنا بر دستور وزارت کشور با شناسنامه و کارت ملی است و مددجویان با در دست داشتن این اوراق هویتی امکان مشارکت در انتخابات را دارند.

اسکندری ادامه داد: با توجه به اینکه مددجویان استان در ندامتگاه‌ها به رسانه ملی دسترسی دارند، مناظره‌ها، تبلیغات و برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری را پیگیری می‌کردند.

وی یادآور شد: مددجویان با شناختی که از نامزدها از طریق برنامه‌های رسانه ملی پیدا کرده‌اند، مختار به انتخاب آزادانه رییس جمهور مورد نظر خود هستند.

مدیرکل امور زندان‌های ایلام تاکید کرد: فرآیند اخذ رای از مددجویان ندامتگاه‌های استان در صحت، امنیت و سلامت کامل و بدور از هرگونه تنشی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ۳۰ اردیبهشت ماه و شهادت وی و همراهانش امروز هشتم تیرماه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha