نماینده نهاوند در مجلس: حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به آرمان امام و شهداست

همدان- ایرنا- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به آرمان های امام راحل، شهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

علیرضا نثاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات منجر به اقتدار نظام می‌شود اظهار کرد: انتخابات به‌عنوان رکن و منشا مردم‌سالاری، نماد تاثیرگذاری مردم بر سرنوشت خویش و تجلی اراده مردم در سرنوشت آینده سیاسی کشور است.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در انتخابات گفت: مردم استان همدان با حضور پرشور خود مانند همیشه برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات سیاسی این کشور رقم بزنند زیرا پشتوانه سیاسی هر نظامی حضور مردم و دلبستگی مردم است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در گذشته نیز مردم دین خود را به این نظام و مملکت به خوبی ادا کردند و امروز نیز با توجه به شرایط خاص کشور، با حضور پرشور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان را ناامید کنند و مانند همیشه پشتیبان این نظام باشند.

نثاری اظهار امیدواری کرد که منتخب مردم ادامه مسیر را به درستی در جهت خدمت رسانی به مردم پیش ببرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: هر فردی به عنوان منتخب مردم از صندوق های رای معرفی شود حتما پشتوانه مردمی او را در ارائه خدمات مطلوب دلگرم‌تر می‌کند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در استان همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم استان همدان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

چهار هزار نیروی پلیس امنیت برگزاری انتخابات در استان همدان را برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha