۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85522765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم همدان در مجلس: مشارکت گسترده در انتخابات یک "نه" به دشمنان است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات یک "نه" به دشمنان این مرزو بوم است که عزت و سربلندی و پیشرفت میهن و ملت ما را نمی خواهند.

عباس صوفی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم امروز به طور قطع با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، روز فراموش نشدنی را رقم می‌زنند.

وی اضافه کرد: مردم انتظاراتی از رئیس جمهور آینده دارند و این سطح خواسته‌ها فقط با انتخاب فرد اصلح تحقق خواهد یافت،بنابراین حضور حداکثری در این صحنه و انتخاب فرد اصلح بسیار حایز اهمیت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار ایران عزیز و نماد حاکمیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم مثل همیشه یک حماسه بزرگ خلق خواهند کرد.

وی با قددرانی از تلاش های اصحاب رسانه در پوشش انتخابات امروز، یادآور شد: خبرنگاران در بالابردن مشارکت، تاثیرگذار هستند و در این روز سرنوشت ساز باید تمام توان خود را برای جلب حداکثری مردم و خلق حضور حماسی پای صندوق‌های رای داشته باشند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی این استان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجهیز و آماده شدند. بیست هزار نفر دراستان همدان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت خواهند داشت. چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته جاری هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha