حضور در انتخابات راه را برای ادامه مسیر شهدای خدمت هموار می‌کند

تبریز - ایرنا - شرکت کنندگان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تبریز می گویند: شرکت در انتخابات و حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای، راه را برای ادامه مسیر شهدای خدمت هموار می‌کند.

جمعی از مردم تبریز که روز جمعه برای شرکت در این دوره از انتخابات پای صندوق های رای حاضر شدند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: حرکت نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با وجود توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران و انجام ترورها و تحمیل جنگ، متوقف نشده است و مردم با حضور در صحنه های مختلف نشان داده اند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و نخواهند گذاشت خللی در حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی ایجاد شود.

شرکت کنندگان در انتخابات معتقد هستند که مردم ایران در مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی شهدای زیادی را برای عزتمندی و سرافرازی این نظام تقدیم کرده اند و در طول سال ها از عمر انقلاب اسلامی، وفاداری و حمایت خود را با انتخاب مسوولان نظام نشان داده اند.

یک شهروند تبریزی که رای خود را در شعبه زعفرانیه داخل صندوق ها انداخت، می گوید: مردم امروز با حضور در پای صندوق های رای نشان می دهند که همیشه در صحنه هستند و نمی گذارند حرکت روبه رشد کشور کُند یا متوقف شود.

«ایرج شهبازی»، می افزاید: من هم به عنوان یک عضو جامعه ایرانی با حضور در این انتخابات به وظیفه خود برای تعیین سرنوشت و آینده کشور عمل می کنم تا سهم خود را در این زمینه ایفا کنم.

یک شهروند دیگر تبریزی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، می گوید: رییس جمهور در کشور ما پس از رهبری، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با توجه به شهادت آیت الله رئیسی رییس جمهور شهید، باید فرد دیگری در راس قوه مجریه قرار گیرد تا در کارهای اجرایی کشور مشکلی پیش نیاید.

«ابراهیم قلی نژاد»، می افزاید: در شرایط کنونی این دوره از انتخابات از اهمیت خاصی در عرصه داخلی و بین المللی برخوردار است و مردم با انتخاب نامزد اصلح و توانمند در این دوره علاوه بر ادای دین خود و اعلام وفاداری به شهدای خدمت، مسیر این شهدا را برای خدمت به مردم هموار می کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید دوباره به صحنه انتخابات بیایند و نقش خود را با انتخاب فرد اصلح برای پیشرفت کشور ایفا کنند، اظهار می کند: حضور مردم در پای صندوق های رای اعلام همبستگی و اتحاد در برابر دشمنان و نشان از پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و احترام به راه شهدای خدمت است.

یک شهروند دیگر تبریزی می گوید: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی تا حدودی در روند کارهای اجرایی کشور تاثیر گذاشت ولی با توجه به اینکه در قوانین کشور چنین اتفاقات و مواردی پیش بیینی شده است، برگزاری این انتخابات زمینه را برای انتخاب رییس جمهور جدید فراهم می کند تا کارهای اجرایی کشور دوباره با سرعت به مسیر خود ادامه دهد.

«جواد خیری»، می افزاید: من هم به عنوان یک شهروند ایرانی امروز با حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش و سهم خود را برای تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می کنم و امیدوارم مردم با انتخاب فردی اصلح، توانمند و شایسته، مسیر رشد و اعتلای کشور در عرصه های داخلی و بین المللی را فراهم کنند.

وی اظهار می کند: رییس جمهور منتخب و اعضای هیات دولت نیز باید با احترام به رای مردم، در خدمت رسانی به آنان کوتاهی نکرده و تلاش کنند تا مردم در رفاه و آرامش زندگی کرده و فشارهای اقتصادی بر آنان کمتر شود.

به گزارش ایرنا، به ترتیب حروف الفبا آقایان «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی» و «محمد باقر قالیباف» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت امروز در سه هزار و ۱۶۳ شعبه اخذ رای در شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha