امام جمعه کاشان: شرکت در انتخابات نماد رای به نظام اسلامی است

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: افرادی که هنوز موفق به شرکت در انتخابات نشده‌اند، در فرصت باق یمانده در رای‌گیری شرکت کنند، زیرا شرکت در انتخابات به مثابه رای به نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای «بقیه‌الله‌الاعظم» کاشان افزود: از مسوولان اجرایی و نظارتی در کشور صمیمانه ممنونیم که در مدت چهل روز زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کردند و امیدواریم نتیجه انتخابات نیز موجب رضای خداوند شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد: محسن رضایی می‌گوید آیت‌الله رییسی بدون منت به مردم خدمت کرد و آیت‌الله مروی تولیت آستان مقدس رضوی هم می‌گوید آقای رییسی یک ریال برای خدماتش در آستان قدس از این نهاد دریافت نکرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: سردار سلامی هم گفته است آیت‌الله رییسی در «کرملین»(روسیه) نماز خواند تا به همه بفهماند کبریا از آن خداست.

وی تصریح کرد: ایشان در جریان عملیات «وعده صادق» از خود شجاعترین رفتار را نشان داد و آنقدر مشروعیت بخشی به عملیات از سوی ایشان و مرحوم امیرعبداللهیان قوی بود که حتی متحدان رژیم صهیونیستی به آقای امیرعبداللهیان پیام دادند که دفاع حق شماست اما خواهش می‌کنیم در نحوه مجازات اسرائیل تخفیف دهید.

امام جمعه کاشان بیان کرد: نظام آمریکا هم در داخل کشور خود و هم نسبت به جمهوری اسلامی و دنیا ظالم است و از سال ۱۹۵۰ تاکنون بطور مستقیم و غیرمستقیم به ۹۰ کشور حمله و در نظام بین الملل از رژیم منحوس صهیونیستی بطور کامل حمایت کرده که نمونه آن غزه است که در این ۹ ماه به اندازه ۲ برابر جنگ جهانی دوم روی غزه بمب ریخته شده است.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: حمایت کامل از شاه ملعون در زمان‌های مختلف و در جنگ جهانی، کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، براه انداختن جنگ تحمیلی و بمباران شیمیایی سردشت و سوءقصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰ با حمایت منافقان، بخشی از ظلم آمریکا به کشورمان است.

خطیب جمعه کاشان، چهلم شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانش و سالگرد علامه امینی صاحب کتاب «الغدیر» را از مناسبت‌های هفته اعلام کرد و افزود: علامه امینی برای نگارش این کتاب سفرهای زیادی انجام داد و ۱۰ هزار کتاب را مطالعه و به یکصد هزار کتاب مراجعه کرد تا ثابت کند حدیث «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» واقعا صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha