۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85522907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام خواهد شد

بروجرد – ایرنا – امام جمعه بروجرد گفت: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است و موجب تقویت نظام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد در مصلای این شهرستان افزود: مردم برای رضای خدا، یاری دین اسلام و انقلاب در انتخابات شرکت کنند، و به فردی که مردمی، انقلابی و ساده زیست باشد، رای دهند.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی و همراهان بیان کرد: دولت سیزدهم و شهید جمهور کارهای بزرگی را مانند احیای کارخانه ها، نهضت ملی مسکن و پروژه های راکد و نیمه تمام بسیاری را به پایان رساندند.

امام‌جمعه بروجرد اضافه کرد: شهید رییسی با موضع قدرت سیاست خارجی را پیش برد و موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی در منطقه و جهان شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به‌ روز خانواده ادامه داد: خانواده مهم‌ترین و بهترین نهادی که خداوند به آن توجه خاص دارد و پیامبر(ص) فرمودند: هیچ عملی از آغاز خانواده نزد خداوند محبوب‌تر نیست، جامعه از خانواده تشکیل می‌شود اگر ادب اسلامی را در خانواده رعایت کنیم فرزندان نیز خوب و اسلامی تربیت خواهند شد، تربیت فرزندان کار بسیار سختی است باید از خداوند از این امر مدد بخواهیم.

وی یادآور شد: بازنشستگان یک‌عمر به مردم خدمت کردند این قشر از جامعه حرمت دارند و احترام به آنها برای همه ما واجب است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز آزادسازی مهران و حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران گفت: زمانی که مهران آزاد شد و زمانی که هواپیما توسط آمریکا هدف قرار گرفت را بااقتدار امروز ایران اسلامی مقایسه کنید.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در عملیات وعده صادق دشمنان ذلیل و خوار شدند، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تسلیم قدرت موشکی ایران شد.

وی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون و مدیون رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت های فرزندان غیور ایران اسلامی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha