پرواز برگه‌های سرنوشت ساز در صندوق‌های رای خمین + فیلم

خمین - ایرنا - مردم ولایت‌مدار خمین امروز (جمعه) با حضور در صف‌های فشرده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگه‌های رای خود را در صندوق‌ انداختند و برگ زرین دیگری را در تاریخ زادگاه امام راحل ثبت کردند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان خمین با هر گرایش سیاسی و سن و سالی شناسنامه و کارت ملی به دست از ساعات اولیه رای گیری در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

فرماندار خمین گفت: انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های قبل از حساسیت بالایی برخوردار است. شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران است.

«حمید کمانکش» افزود: هشتم تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای است که همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بدون شک حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نه تنها عمل به وظیفه ملی و دینی است، بلکه مردم با این حضور عظمت، بیداری، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

۱۱۱ شعبه اخذ رای در شهرستان خمین برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha