امام جمعه کیش: حضور پای صندوق رای، نقش آفرینی در سنگر اجرایی کشور است

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش حضور در پای صندوق‌های رای را یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: حضور در انتخابات، نقش آفرینی در سنگر اجرایی کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بر اینکه تعیین رییس جمهور در نظام اسلامی یعنی تعیین خدمتگزار صالح برای مردم، اظهار کرد: قدرت در جمهوری اسلامی زمینه سازی برای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: انتخابات پر شور زمینه نا امیدی دشمنان از ضربه زدن به ملت ایران را فراهم می‌کند.

امام جمعه کیش انتخابات را تکمیل کننده حضور حماسی مردم در مراسم بدرقه شهید جمهور دانست و اضافه کرد: حضور پر شور مردم در این انتخابات پیام بزرگی به جهانیان مخابره خواهد کرد.

وی پایبندی به آرمان‌های انقلاب را اصلی‌ترین ویژگی رییس جمهور آینده ایران عنوان کرد و گفت: مردم به کسی رای دهند که ادامه دهنده راه شهید رییسی در خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز افزود: وظیفه امروز ما حضور در پای صندوق‌های رای است و فردای مشخص شدن نتایج باید همگان با پذیرش نتیجه و با اتحاد و همدلی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کنند.

وی‌ همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی دستاویزی برای استعمار کشورهای دیگر است، گفت: امریکایی‌ها در طول تاریخ و با جنایت‌های مختلف نشان دادند که اعتقادی به حقوق بشر ندارند.

امام جمعه کیش ادامه داد: امریکا در ۷۸ سال کذشته به بیش از ۱۰۰ کشور جهان حمله نظامی کرده است که نمی‌تواند در دنیای آگاه امروزی ادعای حقوق بشری داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha