فرمانده سپاه کربلا مازندران : برنده واقعی انتخابات مردم هستند

ساری- ایرنا- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه برنده واقعی انتخابات خود مردم هستند، گفت: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گره خورده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیاوش مسلمی روز جمعه در جمع پاسداران و سربازان ستاد سپاه استان پس از انداخت رایشان به صندوق افزود: هر کسی علاقه مند به ایرانی قوی و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه امروز شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی برای رقم زدن شکوه و عزت انقلاب اسلامی است، بیان داشت : هر نامزدی که با آرای مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود برای ما قابل احترام بوده و خود را موظف می دانیم در راستای اعتلای ایران اسلامی و آسایش و رفاه آحاد مردم همراه و در کنار رئیس جمهور دولت چهاردهم باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم با شور و نشاط و حضور حداکثری خودشان یک حماسه دیگری را برای انقلاب اسلامی خلق کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه تامین امنیت ۴۷درصد صندوق ها در استان مازندران به عهده سپاه کربلا است، تصریح کرد : از مجموع سه هزار و ۲۲۸ صندوق رای در استان، تامین امینت یک هزار و ۵۰۰ صندوق به بسیج و سپاه کربلا واگذار شده است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد : ۱۰ هزار نفر از پاسداران و بسیجیان عضو گردان های امنیتی و عملیاتی سپاه کربلا برای پیشگیری، پایش، تامین امنیت پایدار و مقابله با هر گونه تهدید احتمالی در سراسر استان سازماندهی شده اند و در آمادگی کامل به سر می برند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران : برنده واقعی انتخابات مردم هستند

به گزارش ایرنا، فرآیند رای‌گیری در مازندران امروز همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ صندوق سیار با فعالیت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود. جمعیت واجد شرایط مازندران برای این انتخابات ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر است یک میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۱۲ نفر این تعداد را مردان و یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۳۲ نفر را زنان استان تشکیل می‌دهند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش یک سال زودتر از موعد برگزار می‌شود. پس از شهادت رئیس‌جمهور در ۳۰ اردیبهشت امسال، وزیر کشور روز یکشنبه ششم خرداد ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد.

نام‌نویسی داوطلبان شرکت در این انتخابات از ۱۰ تا ۱۴ خرداد انجام شد که پس از ثبت‌نام ۸۰ نفر از چهره‌های اجرایی و سیاسی کشور، شورای نگهبان صلاحیت ۶ نفر شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را به عنوان نامزدهای نهایی این انتخابات تایید کرد. با انصارف علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از حضور در انتخابات به نفع ۲ نامزد جبهه انقلاب اسلامی، چهار نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha