روحانی اهل سنت: رای بالا به رییس جمهور منتخب باعث سربلندی ایران در جهان می‌شود

قصرشیرین - ایرنا - امام جماعت اهل سنت شهر مرزی قصر شیرین در غرب استان کرمانشاه معتقد است که حضور و مشارکت مردم در انتخابات و رای بالا به رییس جمهور منتخب باعث اقتدار، سربلندی و سرافرازی ایران در جهان می‌شود.

ماموستا ملاعادل غلامی امروز جمعه هنگام رای دادن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز ایران دارای انتخابات آزاد و مردمی است و ملت در تمام امور کشور حق انتخاب دارد.

غلامی ابراز امیدواری کرد رییس جمهور آینده بتواند مسیر آیت الله رئیسی را ادامه دهد و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب برای اقتدار و توسعه همه جانبه ایران تلاش کند.

وی اضافه کرد: مردم ایران و به خصوص اهل سنت در طول ۴۵ سال از عمر این نظام همواره نشان داده اند که در انتخابات پیش قدم بوده و هستند؛ امروز هم بار دیگر با شرکت در انتخابات وفاداری و پایبندی خود را به نظام ثابت خواهند کرد و هشتم تیر روز ماندگاری خواهد شد.

روحانی اهل سنت: رای بالا به رییس جمهور منتخب باعث سربلندی ایران در جهان می‌شود

به گزارش ایرنا؛ چهار نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف هستند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز شده است.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha