مسوولان چهارمحال و بختیاری:مشارکت مردم در انتخابات باعث شکوه ایران در جهان می‌شود
عکس تزئینی است

شهرکرد – ایرنا – جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری می‌گویند: عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی امروز با حضور و مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ملت ایران امروز با حضور خود، صلابت نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان و بدخواهان انقلاب اسلامی که همواره مدعی هستند انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است به نمایش می‌گذارد.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با ایرنا گفت: مردم رکن رکین نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی است.

مسوولان چهارمحال و بختیاری:مشارکت مردم در انتخابات باعث شکوه ایران در جهان می‌شود

آیت‌الله عبدالله کیوانی هفشجانی افزود: یکی از آن صحنه‌های مختلف حضور مردم در صحنه انتخابات است و چون با سرنوشت مردم گره خورده از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

وی اظهار داشت: یکی از موارد بسیار مهم که در سرنوشت مردم نیز تاثیرمستقیم دارد مساله حضور مردم در صحنه انتخابات است.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم چهارمحال و بختیاری از اول انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف نقش خود را ایفا کرده‌اند و بهترین مشارکت را داشته‌اند.

حضوری مردم همیشه تعیین‌کننده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: امروز روزی است که مشارکت مردم در امر انتخابات تعیین کننده است.

محمد کاظم منزوی افزود: حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان یک اولویت و رای به اصلح موجب پیشرفت و ترقی مملکت به خصوص در بخش اقتصادی چون کشور به برنامه‌های خوب اقتصادی نیاز دارد.

مسوولان چهارمحال و بختیاری:مشارکت مردم در انتخابات باعث شکوه ایران در جهان می‌شود

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود با مشارکت خوب مردم در پای صندوق‌های رای روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به خوبی رقم بخورد.

حضور در انتخابات ثبت پیروزی دیگری برای ملت ایران

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امور مردمی‌سازی دولت با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری گفت: حضور در انتخابات تکلیفی شرعی وملی برگردن تک تک آحاد جامعه است.

جمال خدابخشی افزود: امروز تمام دنیا چشم به نقش آفرینی ملت ایران دوخته‌اند به همین دلیل حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات افتخار و پیروزی دوباره برای کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای بیانگراقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: دراین شرایط حساس هر کسی که دل در گرو ایران اسلامی دارد باید در پای صندوق‌های رای گیری حاضر شود.

خدابخشی ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تنها راه برون رفت از مشکلات کشور به شمار می‌رود پس ملت از این فرصت برای رفع تنگناها به خصوص مسائل اقتصادی باید استفاده کنند.

اقتدار رییس جمهور منتب با مشارکت بالای مردم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت در انتخابات افزون براینکه وظیفه دینی و شرعی است تاثیرگذار درتقویت پایه‌های نظام، اطاعت از امر رهبری معظم انقلاب و اعتلای کشوراست.

مسوولان چهارمحال و بختیاری:مشارکت مردم در انتخابات باعث شکوه ایران در جهان می‌شود

علی حیدری افزود: رییس جمهوری که با رای بالای مردم انتخاب می‌شود قدرت بیشتری برای تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها دارد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha