۲شعبه در دادسرای ویژه جرائم انتخاباتی پاکدشت فعال شد/ تاکنون تخلفی اعلام نشده

پاکدشت- ایرنا- رئیس دادگستری پاکدشت با اشاره به اینکه هیچ تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است گفت: ۲شعبه در دادسرا و دادگستری ویژه تخلفات احتمالی انتخابات در شهرستان فعال می باشد.

صیاد عبدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یاران با وفایشان و همچنین تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی، سردار دیپلماسی امیرعبداللهیان و دیگران گرانقدرشان با اشاره به برگزاری انتخابات در ایران اسلامی و اهمیت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور اظهارداشت: یکی از ارکان موثر و اصلی آزادی و پذیرش دموکراسی در هر جامعه برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان به عنوان یک حق می باشد.

وی افزود: در شهرستان پاکدشت باتوجه به اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی فعال بوده و جلسات خود را تاکنون برگزار کرده و همچنین تذکرات و آموزش های لازم در خصوص پیشگیری از جرائم انتخاباتی در قبل، حین و بعداز انتخابات داده شده است.

عبدی گفت: دستگاه قضایی وظیفه رصد اقدامات و جلوگیری از جرائم انتخاباتی را برعهده دارد ، در همین راستا چنانچه تخلفی هم انجام شود در اسرع وقت با جدیت رسیدگی می شود.بر همین اساس یک شعبه ویژه در دادسرا و یک شعبه نیز در دادگاه جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی پیش بینی شده است.

۲شعبه در دادسرای ویژه جرائم انتخاباتی پاکدشت فعال شد/ تاکنون تخلفی اعلام نشده

وی اذعان کرد: در نگرش و بینش ایرانیان که بر گرفته از مکتب تعالی بخش اسلام است انسان در سایه تفکر و اندیشه و به عنوان صاحب عقل می تواند حق را از باطل و خوب را از بد تمیز و از این راه یعنی مشارکت در تعیین سرنوشت خود به عنوان موهبت الهی و خدادادی بهره مند شود.

رییس دادگستری شهرستان پاکدشت بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران براساس اندیشه ناب اسلامی و الهی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رضوان الله) مطرح شد، ایشان می فرمایند از حقوق اولیه هر ملتی است که سرنوشت و تعیین شکل و نوع حکومت خود را در دست داشته باشد، در همین راستا با انتخاب و گزینش مردم حکومت شکل گرفت و از ان به بعد نیز تمامی ارکان نظام و دولت اسلامی با رای و نظر مردم ایجاد و قوام یافت به همین لحاظ است که مردم صاحب این نظام می باشند.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی امام رضا(ع) در جنوب شرقی تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha