انگشت نشانه خبرنگاران سیستان و بلوچستان رنگ انتخابات گرفت

زاهدان - ایرنا - خبرنگاران سیستان و بلوچستان برای سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشورشان در کنار همه مردم پای صندوق اخذ رای حاضر و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، «انتخاب» واژه‌ای که در آن معنای مسوولیت، تعهد و آینده‌نگری نهفته است و امروز انتخابات ریاست جمهوری تعیین می‌کند که در چهار سال آینده این کشور چه مسیری را طی خواهد کرد و چگونه برای فرزندان این مرز و بوم بسترسازی رشد و پیشرفت رقم می‌خورد.

از این رو همه اقشار مختلف جامعه با این باور و احساس مسوولیت و تعهد در قبال خانواده خود به پای صندوق‌های رأی می‌روند تا با حماسه‌ای دیگر در خلق ایرانی بهتر قدم بردارند.

همه نخبگان و فرهیختگان برای آگاه‌سازی در انتخاب فرد اصلح با تدارک برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی کردند و فضای حقیقی و مجازی مملو از بحث و مباحث انتخاباتی بود، از صبح امروز ساعت هشت ماراتن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد و مردم نیز رفته رفته عزم خود را برای رفتن به سمت صندوق‌های رأی در سراسر کشور و از جمله سیستان و بلوچستان جزم کردند، در این میان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سیستان و بلوچستان همچون گذشته در عرصه تعیین سرنوشت کشور و برای آینده این مرز خاکی پا در میدان قرار دادند تا به دشمن نشان دهند که همچنان پای ایران ایستاده اند.

انگشت نشانه خبرنگاران سیستان و بلوچستان رنگ انتخابات گرفت

همه نسبت به آینده کشور مسوولند

یکی از خبرنگاران ایرنا در این باره گفت: همه ما نسبت به آینده کشورمان مسوولیتی بر دوش داریم که با شرکت در انتخابات در سرنوشت و آینده کشور و نسل آینده سهیم خواهیم بود، امیدوارم فردی شایسته، لایق، آگاه به درد و مشکلات مردم به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب شود.

شبنم پودینه با اشاره به اینکه سرنوشت کشور با تک تک آرای مردم به جلو حرکت می‌کند تصریح کرد: کسانی که به عنوان نامزد ریاست جمهوری حاضر شده بودند قول هایی به مردم داده اند که مردم بر اساس همین قول‌ها آن‌ها را انتخاب کرده اند که امیدواریم پس از انتخاب شدن پای حرفشان بمانند و به حرف‌هایی که زده اند عمل کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردی پیروز انتخابات شود که اصلح و نسبت به برنامه ها و قول هایش پاینبد باشد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند

یکی دیگر از خبرنگاران ایرنا با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می کند، گفت: این حضور علاوه بر خوشحالی دوستداران انقلاب و نظام مایه خفت و خواری برای دشمنان و معاندانی است که از مدت ها قبل با انعکاس اخبار غیرواقعی سعی در کاهش مشارکت مردم داشتند.

نجمه خسروپرست ادامه داد: انتظار است رئیس جمهور منتخب مردم راه شهید جمهور را ادامه داده و دغدغه مند مردم باشد، منافع کشور را اولویت قرار داده و ولایتمدار باشد.

انگشت نشانه خبرنگاران سیستان و بلوچستان رنگ انتخابات گرفت

انتخابات سرنوشت مردم را در امور سیاسی رقم می‌زند

مدیر مسوول هفته نامه شهر آفتاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم ما مشارکت بسیاری در انتخابات داشته اند، انتخابات سرنوشت مردم را در امور سیاسی رقم می‌زند.

احمد رضا زائرمیری بیان کرد: بنده به عنوان یک رسانه ای بر خود تکلیف دیدم که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم چرا که این شرکت نه تنها یک تکلیف اجتماعی است بلکه وظیفه فردی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهید جمهور توجه خاصی به سیستان و بلوچستان داشت و در مدت ریاست جهوری ایشان پروژه های زیادی در این استان به بهره برداری رسید از مردم می‌خواهیم بار دیگر با حضور و مشارکت در انتخابات فردی اصلح را انتخاب کنند.

امیدواریم رییس جمهور منتخب نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان داشته باشد

خبرنگار فارس نیز گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور است که مردم ما با شرکت در این حماسه از آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند مردم استان مردم قدردانی هستند و امیدواریم رییس جمهور منتخب نگاه ویژه ای به مردم این منطقه داشته باشد.

مریم سرگزی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان همیشه در ادوار مختلف مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشته اند افزود: امروز دشمن به دنبال کمرنگ جلوه نشان دادن حضور مردم است و از تمامی ابزارهای رسانه ای استفاده می کند اما مردم ما با حضور خود به خوبی نشان دادند که قدردان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انگشت نشانه خبرنگاران سیستان و بلوچستان رنگ انتخابات گرفت

شایسته سالاری رمز عبور از شرایط فعلی کشور

سرپرست خبرگزاری ایلنا در سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: هشتم تیر ۱۴۰۳ تجلی گر حضور شانه به شانه مردم سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر است مردمی که با حضور در پای صندوق های رای نشان می دهند که دغدغه هایشان مشترک است و با انتخابی اصلح برای فرزندانشان سرنوشت سازی می کنند.

فائقه راغی عنوان کرد: انتخابات در اصل یک وظیفه و آزمون عمومی و ملی است که با حضور همه مردم در این آزمون می توان فهمید که مردم هنوز به این نظام پای بند هستند و به امید تغییر انگشتشان را در جوهر انتخاب می زنند و به جمهوری اسلامی آری می گویند.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران می دانند که شایسته سالاری، تنها کلید عبور از شرایط بحرانی فعلی کشور است ادامه داد: حضور در انتخابات یعنی مردم این کشور با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی هنوز هم پای ارزش‌های این کشور پهناور ایستاده اند و با انتخابی صحیح ، تصمیم سازی می کنند و بار دیگر مشت محکمی در دهان دشمنان می کوبند و به امید آینده ای روشن برگ انتخابشان را به صندوق رای می اندازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha