امام جمعه ایلام: شرکت در انتخابات آزمون سیاسی ملت ایران است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انتخابات امروز ریاست جمهوری روز آزمون بزرگ و بلوغ سیاسی ملت برای تعیین سرنوشت چهارساله ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "اله‌نور کریمی‌تبار" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام، با بیان اینکه نگاه دوست و دشمن به انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است، اظهار کرد: امروز مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات دست رد به سینه دشمن و مشت محکم بر دهان قاتلان سردار سلیمانی و دیگر شهدای ایران عزیز خواهند زد.

وی با تاکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، قوام جمهوری اسلامی ایران به حمایت و پشتوانه مردم است، افزود: ایران اسلامی امروز با اقتدار و عزت، یک کشور الهام‌بخش در جهان اسلام، جبهه مقاومت و در سطح دنیا به شمار می‌رود.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: به گفته فرمانده محور مقاومت سید حسن نصرالله، سرنوشت جمهوری اسلامی فقط متعلق به مردم ایران نیست بلکه مسیر و آینده کشورهای منطقه و دژ مستحکمی در برابر مستکبران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اضافه کرد: انتخابات ایران علاوه بر داخل کشور در خارج از مرزها نیز نگاه‌ها را معطوف خود کرده است و انتخابات امروز برای محور مقاومت و به ویژه مردم مظلوم غزه اهمیت زیادی دارد.

به گفته وی حضور پرشور، خودجوش و گسترده مردم ایران در پای صندوق‌های رأی تداوم امنیت پایدار کشور ما را به دنبال خواهد داشت و انتخاب فرد اصلح ادامه گفتمان و هدف شهید خدمت در داخل و خارج از کشور خواهد بود.

امام جمعه ایلام: شرکت در انتخابات آزمون سیاسی ملت ایران است

وی با اشاره به روابط سازنده بین‌المللی دولت سیزدهم در سطح دنیا، ادامه داد: انتخابات امروز و دیدگاه فرد منتخب در روابط دیپلماتیک تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه مردم بعد از شهادت آیت الله رییسی به این حقیقت رسیدند که یک خادم دلسوز و صادق را از دست داده‌اند، یادآور شد: در دنیا نیز دولت سیزدهم در مدت عمر بسیار کوتاه خود یک دیپلماسی قوی و عزتمندانه برای ایران اسلامی کسب کرد.

وی تصریح کرد: جایگاه ارزشمند شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان موجب شد هشت کشور منطقه با بیش از ۲ میلیارد نفر جمیعت برای آن‌ها عزای عمومی اعلام کنند و در سازمان‌های بین‌المللی نیز شهادت آنها گرامی داشته شد.

خطیب نماز جمعه ایلام ادامه داد: امروز نیز با خلق یک حماسه باشکوه و انتخاب یک نماینده اصلح، راه شهیدان خدمت ادامه خواهد یافت و مردم ایران اسلامی بار دیگر عهد و پیمان خود را با آیت الله رئیسی تجدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: بعد از وقوع حادثه بالگرد و شهادت رئیس جمهور در اولین فرصت زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری فراهم شد و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با امنیت کامل و با حضور حداکثری مردم در حال برگزاری است.

امام جمعه ایلام: شرکت در انتخابات آزمون سیاسی ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: رسانه ملی یک ظرفیت و بستر مناسب برای نامزدهای تائید صلاحیت شده فراهم کرد تا برنامه ها و دیدگاه‌های خود را به طور کامل به عموم مردم عرضه کنند.

وی اضافه کرد: مردم در مدت تبلیغات نامزدها از برنامه ها، دیدگاه‌ها و خط فکری آنها، رؤسای ستادها، نوع تبلیغات و هواداران آنها آشنا شده‌اند و به درستی می‌توانند نامزد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار تاکید کرد: انتخابات امروز جمهوری اسلامی برای دشمنان از اهمیت زیادی برخودار است و رسانه‌های معاند از همان ابتدا سعی در تحریم انتخابات و ایجاد یاس در بین مردم داشته اند.

وی به سالروز آزادسازی مهران در دهم تیرماه سال ۱۳۶۵ اشاره کرد و یادآور شد: آزادسازی شهر مهران نشان شکست صدام بعث و تمامی کشورهای حامی این رژیم و بیانگر استقامت، رشادت و ایمان رزمندگان ایرانی در مقابل جهان استکبار است.

خطیب نماز جمعه ایلام افزود: هرچند در ظاهر دوران دفاع مقدس به پایان رسیده است اما نبرد ما با جهان سلطه به اتمام نرسیده و دشمن امروز به دنبال مهندسی افکار جوانان این مرز و بوم است که آن‌ها را از انقلاب و آرمان های شهدا جدا سازد.

امام جمعه ایلام: شرکت در انتخابات آزمون سیاسی ملت ایران است

وی تاکید کرد: هدف دشمن تضعیف روحیه خودباوری و ایمان جوانان و کمرنگ کردن ارزش های دینی و اسلامی در بین خانواده‌ها و رواج ناهنجاری‌های جامعه اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: در حال حاضر صحنه جنگ ما با دشمن به نبرد فرهنگی و سیاسی تغییر یافته و یکی از آن صحنه‌های مقابله با معاندان حضور گسترده در میدان انتخابات و برگزیدن فرد اصلح و همسو با گفتمان انقلاب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha