شرکت ساکنان گچساران بام نفتی ایران در انتخابات ریاست جمهوری + فیلم

گچساران- ایرنا- ساکنان شهرستان گرمسیری گچساران معروف به بام نفتی ایران برای اعتلای نظام اسلامی از صبح جمعه در چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری شرکت کردند و و با خنک شدن هوا میزان مشارکت آنان در صحنه تعیین سرنوشت سیاسی افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، اگرچه این روزها در فصل گرم تابستان به سر می‌بریم اما عشق به میهن و سربلندی ایران اسلامی مردم را یک‌بار دیگر به‌پای صندوق‌های رأی آورده و شور و شوقی دیگر به این دیار زرخیز بخشیده است.

امروز نوبت مردم همیشه درصحنه ایران و ازجمله مردمان سرزمین نفت‌خیز گچساران است که حماسه دیگری را رقم بزنند چراکه این مردم بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند از نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

یکی از رای دهندگان در محل یک شعبه اخذ گفت: مردم امروز آمده اند تا به دست خود سرنوشت خویش را تعیین کنند و برای عمل به رهنمودهای رهبری انقلاب و ادای دین نسبت به نظام اسلامی در پای صندوق رای حاضر شده ام.

وی به مشارکت بالای مردم در این انتخابات اشاره کرد و گفت: بر خلاف افرادی که معتقد به رای ندادن هستند بر این باور هستم که رای دادن امری مهم است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این امر مهم تاکید فراوان دارند.

رای هر نفر برای تعیین سرنوشت کشور مهم است

یک جوان گچسارانی گفت: برای سربلندی و اتحاد مردم کشورم پای صندوق رای آمده ام .

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای وفاداری خود را به کشورشان ثابت خواهند کرد و انتظار می رود رئیس جمهور منتخب برای رفع معضل بیکاری جوانان و رونق اقتصادی کشور بیش از پیش تلاش کند.

یک شهروند گچسارانی افزود: کسی که با رأی امروز مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید به فکر مردم و مشکلات کنونی کشور باشد و به وعده های انتخاباتی خود عمل کند.

وی معتقد است رای دادن یک وظیفه‌ی ملی می باشد و رای هر نفر برای تعیین سرنوشت کشور مهم است.

لیلا زمانی یکی از رای اولی های گچسارانی گفت: دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی است و حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های بهانه ای برای سنگ اندازی های دشمن نظام و انقلاب خواهد بود.

شرکت ساکنان گچساران بام نفتی ایران در انتخابات رئیس جمهوری + فیلم

وی تصریح کرد: اصلح کسی است که به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی و همه جانبه کشور بیندیشد و از قشر مظلوم و محروم غافل نشود.

فرماندار: فرایند انتخابات در گچساران در امنیت و آرامش در حال انجام است

فرماندار گچساران با بیان اینکه حضور شهروندان گچسارانی در پای صندوق های رای گیری چشمگیر است گفت: انتخابات با امنیت و آرامش در فضایی آرام در این شهرستان در حال برگزاری است.

روانبخش دیهیم خوب افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق رای موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خار چشم دشمنان می شود.

وی بیان کرد: روند اخذ رای با نظارت مستمر ناظران، هیات های اجرایی و نمایندگان فرمانداری در ۱۱۲ شعبه اخذ رای در حال انجام است.

دیهیم خوب اظهار کرد: تاکنون گزارشی در خصوص بروز تخلف در شعبه های اخذ رای گزارش نشده است.

وی ابراز کرد: سه هزار نفر کار برگزاری، نظارت و امنیت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان انجام می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha