۲۵ بازرس نامحسوس شعب اخذ رای خراسان رضوی را رصد میکنند

مشهد-ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۴۷۰  بازرس در حال انجام وظیفه هستند که ۲۵ نفر از آنان شعب اخذ رای را نامحسوس رصد می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن نجات روز جمعه و در ستاد خبری انتخابات ریاست جمهوری در محل استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مرحله از انتخابات هر ۱۰ شعبه را یک بازرس به صورت میدانی پایش می کند.

وی با اشاره به این که گزارش های دریافتی حاکی از وجود شرایط بسیار آرام در استان است اضافه کرد: ۱۷۷ گزارش تاکنون ثبت شده است که بیشتر آن در خصوص عدم وجود راهنما در محل شعب است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت: وظیفه ستاد بازرسی، کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون برای صیانت و حفاظت از آرای مردم است.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در جای جای خراسان رضوی برای جمع آوری آرای چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن در این استان استقرار یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha