۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85523055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان: مشارکت حداکثری مردم اقتدارآفرین است

کرج - ایرنا - نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر میزان مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیشتر باشد اقتدار نظام اسلامی به همان میزان افزایش می یابد.

حجت الاسلام و المسلمین « محمد رضا فلاح تفتی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: نظام اسلامی با پشتوانه مردمی قدرت چانه زنی بیشتری در عرصه بین الملل خواهد داشت .

وی بیان کرد: اصل مهم در انتخابات میران مشارکت مردم است و تاریخ نشان داده که هر میزان مشارکت کاهش یافته فشارها بر کشور افزایش یافته است چراکه دشمن از فاصله بین مردم و حاکمیت به نفع خود سوء استفاده می کند.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان: مشارکت حداکثری مردم اقتدارآفرین است

اقدامات شهید رییسی باید ادامه یابد

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما تجربه سه سال خدمتگزاری صادقانه را از آیت الله رییسی داریم و با زحماتی که تیم ایشان با شعارهای انقلابی درسطح داخلی و بین المللی داشت اقدامات مهمی انجام شد بطوریکه توانستیم در مقابل بدعهدی های دشمنان و ضعف های مدیریتی سال های گذشته مقاومت کنیم .

وی گفت: شهید رییسی زحمات بسیاری برای جبران ضعف های کشور داشت و باید مسیری که ایشان در پیش گرفته بود ادامه یابد .

فلاح تفتی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یاد آورشد: اگر اقدامات شهید رییسی ادامه پیدا می کرد بسیاری از مشکلات حل می شود بنابراین مردم در این دوره از انتخابات با حضور آگاهانه مسیر این شهید بزرگوار خدمت و همراهانش را تقویت می کنند تا برای دستیابی به آرامش و رفاه بسیاری از مشکلات از جمله مسایل فرهنگی و اقتصادی مرتفع شود.

وی تاکید کرد: پیوند مردم و ولایت همواره موجب ناامیدی دشمنان بوده و حضور در عرصه های مختلف سرنوشت ساز کشور را از بسیاری از آسیب ها مصون می دارد.

یک هزارو۳۴۴ شعبه اخذ رای آرای مردم البرز را برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمع آوری می کنند.

حدود یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر از جمعیت البرز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

چهار نامزد انتخاباتی به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان ، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رقابت دارند.

به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت ، انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha