استان سمنان کمبودی در زمینه تعرفه اخذ رای ندارد + فیلم

سمنان - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: این استان با تمهیدات اندیشیده شده کمبودی در زمینه تعرفه اخذ رای نخواهد داشت.

فرج الله شوشتری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان تعرفه اخذ رای فراهم شده در این استان ۱۰ درصد بیش از تعداد واجدان شرایط رای دادن است و علاوه بر این هفت درصد به صورت اضطرای تهیه و در اختیار شهرستان‌ها قرار داده شد.

وی ادامه داد: ۱۱ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در استان سمنان، با اهتمام ویژه در حال خدمت و پذیرش رای‌دهندگان هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: شعبه‌های اخذ رای از لحاظ رفاهی و امکانات زیرساختی شامل برق و اینترنت بررسی می‌شوند تا مشکلی وجود نداشته باشد و فرآیند رای‌گیری به خوبی انجام شود.

شوشتری یادآور شد: ۶۹۱ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان در سامانه جامع انتخابات نهایی و مشخص شده است.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در نقاط مختلف استان سمنان راس ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور رای‌دهندگان در شعبه‌های اخذ رای آغاز شد.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

طبق گزارش‌ها ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در سمنان واجد شرایط رای دادن شامل ۲۷۰ هزار و ۲۴۸ نفر آقا و ۲۶۳ هزار و ۷۷۸ نفر خانم هستند.

۱۳۹ هزار و ۹۵۸ نفر در سمنان، ۱۷۲ هزار نفر در شاهرود، ۷۴ هزار و ۸۰۰ نفر در دامغان، ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر در گرمسار، ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در آرادان، ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در سرخه، ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مهدیشهر و ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در میامی واجد شرایط رای دادن هستند.

همچنین ۲۳ هزار و ۵۸۷ رای‌اولی از سمنان می‌توانند نخستین مشارکت سیاسی را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تجربه کنند که از این تعداد ۱۲ هزار و پنج نفر پسر و ۱۱ هزار و ۵۸۲ نفر دختر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha