گام‌های پیرمرد بشاگردی و اراده‌ای آهنین برای استواری ایران

بندرعباس - ایرنا - "محمد دلخواست‌نیا" پیرمردی از روستاهای اطراف بشاگرد هرمزگان با وجود ناتوانی جسمی، خود را به پای صندوق رای رساند و ضمن ادای تکلیف، همچون سایر هموطنانمان در جای جای میهن اسلامی با انداختن رای در صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سرنوشت کشور مشارکت کرد.

به گزارش ایرنا، گفته بودند پدرجان با این وضعیتی که داری نیاز نیست تا شعبه اخذ رای بیایی و خودمان صندوق رای را می‌آوریم جلوی خانه‌ات و راحت رای خودن را داخل صندوق بینداز، قبول کرد ولی وقتی متوجه شد رای گیری شروع شده و رهبر معظم انقلاب نیز رای خود را داخل صندوق انداخته اند، دیگر منتظر صندوق سیار نشد و ۲ نفر از مردان روستا را صدا زد و گفت من را ببرید که می خواهم رای بدهم، این پیرمرد بشاگردی با وضعیتی که در فیلم زیر مشاهده می کنید سوار بر موتور سیکلت شد و آمد به محل رای گیری تا خدا نکند لحظه ای در امر و توصیه ولی فقیه زمانه اش درنگ کرده باشد.

خانه اش کولر گازی و در و دیوار درست و حسابی ندارد، با حقوق کارگری روزگار گذرانده و تا این سن، پا به پای انقلاب آمده است چراکه او به خوبی و با چشم و وجودش دوران شاهنشاهی و ظلم های خوانین و برخی سناتورهای آن زمان را دیده و درک کرده و برای همین است به پای این انقلاب ایستاده و با کهولت سن و لرزش دست‌ها و سستی پاهایش اما می آید تا ایران و ایرانی، قوی باشد، سربلند باشد و خدایی ناکرده دشمن شاد نشویم.

محمد بشاگردی با همسرش در خانه محقری در یک روستای ۳۰۰ نفره از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد یا سردشت استان هرمزگان زندگی می کند، در حد خواندن نوشتن سواد دارد اما فهم، شعور و درکش از مسائل کشور بسیار بیشتر از برخی هاست که با مدرک دکتری از دانشگاه های خارجی دم از کم اهمیت بودن انتخابات می زنند و در پی نا امید کردن مردم هستند.

این پیرمرد روستا نشین، ۲ سالی است که بواسطه سکته، خانه نشین شده اما با این حال همچنان پای آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده است.

حکایت عجیبی است؛ برخی ها را می بینیم که با لطف خدا از سلامتی کامل برخوردارند و قدر نعمت انتخابات را نمی دانند یا آن را سبک می شمارند درحالی که همه ما می دانیم یک رای هم در سرنوشت یک ملت تاثیرگذار است و عزت و اقتدار و رفع مشکلات کشور در گرو مشارکت بالا در انتخابات است، آن هم زمانی که همه استکبار با همه مزدورانش داستانها و سناریوهای وارونه را از شبکه های اجتماعی و ماهواره ای پخش می کنند تا میزان مشارکت مردم را پایین بیاورند و حق الزحمه خود را از کارفرمایان آمریکایی و صهیونیستی خود، شیرین دریافت کنند و برای این منافع از هیچ دروغ و فحاشی ابایی ندارند چون آنها پول را خدای خود می دانند. آنها اگر شرف و غیرت داشتند می آمدند سختی هایی که یک ملت 45 تحمل کرده را حتی از نزدیک مشاهده می کردند، کمک که پیش کششان...

آنها برای پول، اطلاعات غلط به کشورهای زورگو می دهند تا فشار محاصره اقتصادی را بر ما را بیشتر کنند اما غیورمردان و شیرزنان این دیار پرگهر با همه کمبودها و کاستی ها در کنار رهبر و ملت خود ایستاده اند. اصلا رای دادن و مشارکت در انتخابات برای ایرانیان اصیل کمترین کاری است که می توانند انجام بدهند، غرب پرستان خبر ندارند اینجا یک ایران آماده جان دادن برای ایران است...

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha