فرماندار: انتخابات با مشارکت مطلوب مردم گیلانغرب در حال برگزاری است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب از مشارکت مطلوب مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: مردم با شور و نشاط در پای صندوق های رای حضور یافته و روند برگزاری این رویداد مهم سیاسی نیز اکنون با ازدحام در برخی شعب ادامه دارد.

علیرضا نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند رای گیری از عصر امروز در شعب گیلانغرب شور و حال خوبی گرفته و شاهد جمعیت مردم در برخی شعب شهری هستیم ضمن اینکه روند مشارکت مردم در روستاها برای عمل به این تکلیف سیاسی مثبت ارزیابی می شود.

وی اظهار کرد: ۸۵ شعبه شامل ۳۰ شعبه ثابت و ۵۵ شعبه سیار با یک هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی و ستادی از صبح امروز تاکنون پذیرای حضور رای دهندگان است و تا کنون هیچ گزارش و تخلفی نیز در شهرستان در شعب اخذ رای رخ نداده و از تمام اقشار و گروه های مردم نیز در این عرصه حضور پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه طبق گزارش و بازدیدی که از شعب اخذ رای داشته ایم مردم شهرستان در عرصه انتخابات با شور و نشاط حضوری فعال دارند ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان دست به دست هم داده‌اند تا انتخاباتی آبرومند و در شان نظام و انقلاب اسلامی رقم بزنند.

فرماندار گیلانغرب گفت: مشارکت مردم نیز از صبح امروز در عرصه انتخابات و حضور در شعب اخذ رای در این شهرستان معقول و خوب بوده و هر قدر که به ساعات پایانی فرایند رای گیری نزدیک می شویم بر حضور مردم در پای صندوق های رای و شرکت در این رویداد مهم سیاسی و واجب افزوده می شود.

نظری ادامه داد: تعرفه به میزان کافی در اختیار شعب اخذ رای وجود دارد و ساعت رای گیری نیز تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده ضمن اینکه از مردم می خواهیم فرایند رای گیری و حضور در پای صندوق های رای را برای جلوگیری از ازدحام به آخرین لحظات موکول نکنند.

به گزارش ایرنا؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در یک هزار و ۶۳۶ شعبه اخذ رای شامل ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی استان کرمانشاه آغاز شد.

چهار نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف هستند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha