پرورش‌خواه: هواداران استقلال در فصل جدید انتظار قهرمانی دارند/ نباید حاشیه‌ داشته باشیم

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: هواداران در فصل جدید انتظار موفقیت و قهرمانی از استقلال دارند.ارکان تیم نباید وارد حاشیه شده و تنها به دنبال تصاحب جام باشند.

بهروز پرورش‌خواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امروز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: استقلال در فصلی که گذشت در حالی نایب قهرمان شد که می‌توانست به جام قهرمانی دست یابد، اما برخی‌ حواشی مانع از تحقق این امر شد.

وی افزود: استقلال برای فصل جدید با مشکل و حاشیه خاصی روبه‌رو نیست. مسئولان باشگاه باید در سریع‌ترین زمان ممکن بازیکنان جدید و مد نظر کادر فنی را جذب کنند تا تیم قدرتمندی برای حضور در رویدادهای مختلف داشته باشیم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هواداران در فصل جدید انتظار قهرمانی از استقلال دارند و بازیکنان باید انتظارات را برآورده سازند. ارکان تیم نباید وارد حاشیه شده و تنها به دنبال تصاحب جام باشند.

پرورش‌خواه: هواداران استقالال در فصل جدید انتظار قهرمانی دارند/ نباید حاشیه‌ داشته باشیم

پرورش‌خواه تصریح کرد: استقلال امسال در سه رویداد، لیگ نخبگان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور دارد و باید تیم قدرتمندی بسته شود.

وی تاکید کرد: کادر فنی استقلال شناخت کاملی از این تیم دارد، آنها به خوبی می‌دانند این تیم در فصل گذشته چه نقاط ضعف و قدرتی داشت و بر اساس آن اقدام به جذب بازیکن و البته اعلام لیست ورود و خروج کرده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به عنوان یک پیشکسوت انتظار دارم که در فصل جدید آرامش در تیم حک‌فرما باشد و مثل فصل گذشته حاشیه‌های داخلی، به تیم ضربه نزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha