فرماندار دیواندره: فرآیند انتخابات با آرامش کامل در حال برگزاری است

سنندج- ایرنا- فرماندار دیواندر گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آرامش کامل در این شهرستان در حال برگزاری است و هیچ مشکلی وجود دارد.

سید جواد حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات و مشارکت مردم این شهرستان تاکنون مطلوب بوده است، اما تجربه نشان می دهد با توجه به فصل کشاورزی، حضور مردم در شعب اخذ رای در ساعات پایانی بیشتر باشد.

وی افزود: حدود هزار و ۶۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در ۹۲ شعبه اخذ رای این شهرستان شامل ۲۲ ثابت و سیار شهری و ۷۰ شعبه ثابت و سیار روستایی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

فرماندار دیواندره اضافه کرد: مردم این شهرستان در همه انتخابات ها مشارکت پرشوری داشته اند، بی شک این بار نیز با حضوری گسترده و آگاهانه نقش خود در تعیین سرنوشت کشورشان را به خوبی ایفا می کنند.

حسینی ادامه داد: از افرادی که تاکنون موفق به حضور در شعب اخذ رای نشده‌اند، درخواست دارم به نزدیک ترین شعب محل سکونت خود مراجعه کنند و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.

اعضای هیات اجرای در محل فرمانداری و بخشداری‌ها وجود دارد و اگر بحث و اعتراضی وجود دارد به سرعت رسیدگی می شود. نمایندگان نامزدها هم در شعب اخذ رای حضور دارند. ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha