فرماندار قروه روند برگزاری انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد

سنندج- ایرنا- فرماندارقروه روند برگزاری انتخابات و مشارکت مردم این شهرستان در پای صندوق های اخذ رای را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتخابات بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است.

خلیل فعله‌گری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این شهرستان ۱۱۵ شعبه اخذ رای داریم که از این تعداد ۶۳ شعبه شهری و ۵۲ شعبه روستایی است و حدود ۲ هزار نفر درقالب عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی افزود: فرآیندهای انتخابات در این شهرستان تاکنون به خوبی پیش رفته است و با راهبردهایی که رهبری بر آن تاکید دارند شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت تلاش کرده ایم زیرساخت ها و امکانات لازم برای انتخاباتی پرشور را فراهم کنیم.

فرماندار قروه مشارکت مردم شهرستان تا این ساعت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه در فصل کشاورزی قرار داریم و اکثر مردم شهرستان بویژه در روستاها مشغول کار هستند، بنابراین انتظار می رود حضور مردم در ساعات پایانی پرشورتر باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت کشور زمان رای گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شده است، تاکید کرد: از مردم همیشه در صحنه شهرستان درخواست دارم در این ساعات پایانی با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات منطقه و استان بیفزایند.

هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.

اعضای هیات اجرای در محل فرمانداری و بخشداری‌ها وجود دارد و اگر بحث و اعتراضی وجود دارد به سرعت رسیدگی می شود. نمایندگان نامزدها هم در شعب اخذ رای حضور دارند. ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha