۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85523292
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش جمعیت رای دهندگان در شعب اخذ رای همدان

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶
کد خبر: 85523292
افزایش جمعیت رای دهندگان در شعب اخذ رای همدان

همدان-ایرنا- مشاهدات خبرنگاران ایرنا از شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاکی از افزایش جمعیت رای دهندگان در این مکان همزمان با غروب آفتاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در برخی شعبه های اخذ رای در همدان به ویژه در نزدیکی مرکز شهر صف های در انتظار برای انداختن تعرفه رای به صندوق ها تا بیرون از محل اخذ رای تشکیل شده است.

برخی شهروندان همدانی به علت مشغله و همچنین گرمای هوا حضور در پای صندوق های رای به عصر موکول کرده اند و با حضور در نزدیک ترین شعب اخذ رای در محل زندگی یا کار خود و ارایه مدارک هویتی (شناسنامه یا کارت ملی) منتظر دریافت تعرفه و انداختن آرای خود به صندوق هستند.

بیشتر افرادی که هم اکنون خود را به شعب اخذ رای رسانده اند به شکل خانوادگی و یا در قالب جمع های دوستانه پای صندوق های رای حضور پیدا کرده اند.

زمان رای گیری از مردم تا ساعت ۲۰تمدید شده و با توجه به استقبال اقشار مختلف برای حضور در پای صندوق های رای به نظر می رسد این زمان تا بار دیگر تمدید شود.

مردم به منظور اطلاع از نشانی شعب اخذ رای می‌توانند به سایت انتخابات کشور مراجعه کنند.

هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم استان همدان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

چهار هزار نیروی پلیس امنیت برگزاری انتخابات در استان همدان را برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha