رئیس هیات بازرسی انتخابات یزد: راه‌اندازی کارناوال‌ شادی در محل ستادها ممنوع

یزد- ایرنا - رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات یزد گفت: راه اندازی کارناوال‌های شادی پس از پایان انتخابات در محل ستادهای شهرستانها ممنوع است.

به گزارش ایرنا "محمدعلی شاه‌حسینی" عصر جمعه در محل ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون تخلف عمده‌ای از شعب اخذ رای در استان گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: شهروندان توجه داشته باشند که نتیجه انتخابات پس از تجمیع آرا ۳۱ استان از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می شود و نباید نسبت به اعمال نظرات شخصی تا اعلام نهایی آراء اقدام شود زیرا آراء نامزدها در استان‌ها متفاوت است و تجمیع آنها نتیجه انتخابات را رقم خواهد زد.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: نماینده نامزدها که در شعب اخذ رای به عنوان ناظر حضور دارند حق هیچ گونه دخالتی در مورد نحوه برگزاری انتخابات ندارند و تنها مجاز هستند هر گونه تخلف و کاستی را به نماینده فرماندار و در وهله اول به ستادهای انتخاباتی شهرستانی و استانی گزارش کنند.

وی گفت: عوامل اجرایی شعب توجه داشته باشند که زمان پایان انتخابات تنها از طریق ستاد انتخابات استان اعلام می شود و با توجه به این که در برخی مناطق در صورت وجود جمعیت قابل توجهی امکان تمدید زمان رای گیری در شعب نیز وجود دارد، به هیچ وجه اجازه پایان دادن به رای گیری و بازگشایی صندوق آرا را بدون اعلام ستاد انتخابات ندارند و این اقدام تخلف است و می تواند منجر به باطل شدن آرا صندوق شود.

۸۷۰ شعبه اخذ در سراسر استان یزد برای رای گیری دایر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha