۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85523315
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

موج مشارکت مردم ایلام در پای صندوق‌های رای در حال شکل گیری است

ایلام - ایرنا - با پایان مرحله اول مهلت قانونی رای‌گیری انتخابات و اعلام تمدید ۲ساعته برای رای گیری، حضور مردم در شعب پررنگ تر شده و ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی در حال شکل گیری است.

به گزارش ایرنا، با وجود تاکیدهای مسئولان مبنی بر اینکه حضور در انتخابات را به آخر وقت موکول نکنند ولی با توجه به کاهش دما در استان و خنک شدن هوا در ساعت‌های نزدیک به غروب آفتاب، شعب اخذ رای با بررسی میدانی خبرنگاران ایرنا با جمعیت بیشتر رای دهندگان نسبت به ساعت های قبل امروز مواجه شده است.

حضور رای دهندگان موجب ایجاد صفوف در برخی شعب شده و لحظه به لحظه بر شمار رای دهندگان برای حضور در انتخابات اضافه می شود.

بر اساس گزارشهای میدانی خبرنگار ایرنا، حضور عمده رای دهندگان به صورت خانوادگی بوده و مطابق تجربه سال‌های گذشته جمعیت رای دهندگان با نزدیک شدن به ساعتهای پایانی بیشتر خواهد شد.

بر اساس گزارش های رسیده خبرنگاران از مناطق مختلف استان حضور مردم برای دادن رای در شعب در حال افزایش بوده و پیش بینی می شود در ساعتهای آینده بر حجم این حضور افزوده شود.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha