استاندار کردستان: حضور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: از ابتدای صبح امروز فرآیند برگزاری انتخابات و اخذ رای در استان بدون هیچ مشکلی برقرار است و مردم تاکنون حضور چشمگیر و بسیار خوبی در پای صندوق‌ها داشته اند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر جمعه در بازدید از برخی شعب اخذ رای سطح شهر سنندج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شواهد نشان می دهد موج مشارکت مردم استان و حضور در شعب اخذ رای از ساعات عصر به سمت آخر شب بیشتر باشد، گفت: براساس اعلام وزارت کشور زمان رای گیری تا ساعت ۲۰ تمدید شده است و قطعا این زمان بازهم تمدید خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان نیز تا هر زمانی که لازم باشد زمان رای گیری را تمدید خواهیم کرد و از همه کسانی که بدلایلی هنوز موفق به رای دادن نشده اند درخواست دارم سریعتر به شعب اخذ رای مراجعه کرده و این حماسه را تکمیل کنند.

استاندار کردستان یادآور شد: در برخی از روستاها که صندوق‌های سیار برای جمع آوری آرای مردم ارسال شده بود شاهد مشارکت ۱۰۰ درصدی بوده ایم و قطعا این اهتمام مردم نیازمند قدرشناسی است، لذا توجه ویژه ای به این مناطق و روستاها خواهیم داشت.

زارعی کوشا با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در سطح استان در سلامت و امنیت کامل و بدون هیچ مشکل و اعتراضی در حال برگزاری است، گفت: در صورتیکه انتخابات به دور دوم کشیده شود، آمادگی لازم برای برگزاری در استان وجود دارد.

هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.

اعضای هیات اجرای در محل فرمانداری و بخشداری‌ها وجود دارد و اگر بحث و اعتراضی وجود دارد به سرعت رسیدگی می شود. نمایندگان نامزدها هم در شعب اخذ رای حضور دارند. ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha