معاون انتظامی استاندار خراسان رضوی از استقرار ۱۰ شعبه سیار در حرم مطهر رضوی خبر داد

مشهد-ایرنا- معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: ۲۸ شعبه ثابت در حرم رضوی مستقر است ولی با توجه به افزایش مشارکت در انتخابات، ۱۰ شعبه سیار دیگر برای اخد رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شعب ثابت حرم مطهر رضوی اضافه شد.

محمد زهدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: امروز شاهد یک حماسه بزرگ در خراسان رضوی بودیم و بر اساس گزارش های به دست آمده تا کنون هیچ مشکل امنیتی در استان به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: ۲۰ هزار نیرو برای حفاظت از صندوق های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی پیش بینی شده است و چنانچه انتخابات به دور دوم کشیده شود این آمادگی در مرحله دوم انتخابات نیز وجود دارد.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: در تقسیم کار بین دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، هر کدام وظایف محوله خود را اجرا می کنند و با هم هماهنگ هستد.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای در جای جای خراسان رضوی برای جمع آوری آرای چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن در این استان استقرار یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha