مشارکت بیشتر مردم، رای حداکثری به جمهوری اسلامی است/ رئیس جمهور مشکل آب ایذه را حل کند

اهواز-ایرنا- امام جمعه ایذه بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: رای حداکثری مردم در چهاردهمین انتخاب، رای حداکثری به جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید میثم موسوی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم ایذه از ابتدای صبح تا اکنون با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در ساعت‌های عصر بیشتر شده اظهارکرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد رئیس جمهور بیشتر می‌تواند در جوامع بین‌المللی چانه زنی کند.


امام جمعه ایذه تصریح کرد: ابتدا مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از آن انتخاب اصلح باید مدنظر باشد و فردی که کارنامه خوبی دارد، تابع رهبر باشد و از محرومیت‌ها آگاه باشد انتخاب شود تا موجب سرافرازی ایران شود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: هر رای مانند قطره آبی است که در کنار هم اقیانوسی در مقابل دشمن خواهند بود.

امام جمعه ایذه خاطرنشان کرد: باید وحدت داشته باشیم و در عین مشارکت در انتخابات مطالبات را نیز بیان کنیم زیرا مردم در مضیقه هستند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی به سفر اسفندماه سال گذشته شهید جمهور به شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: مشکل آب به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم ایذه مطرح است که امیدواریم مورد توجه رئیس جمهور آینده باشد.

برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سه هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رای فراهم شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۱ شعبه ثابت و ۸۹۷ شعب سیار هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت ۲۲ روز جمعه هشتم تیرماه تمدید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha