مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان: حضور پرشور مردم استان در انتخابات قابل تقدیر است

اهواز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: حضور پرشور مردم خوزستان در انتخابات، نشان دهنده پای‌بندی آنها به نظام بوده و باید از این حضور تقدیر کرد.

مجید منادی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با خنک شدن هوا شاهد حضور خوب و گسترده مردم، پای صندوق های اخذ رای هستیم و امیدوارم این حضور منجر به میزان مشارکت بالای خوزستانی‌ها شود.

وی افزود: انتخابات تاثیر جدی در وضعیت کنونی و آینده کشور داشته و همواره یک مسئله جدی به‌شمار می‌رود و مردم این موضوع را درک کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دوره کوتاه مدیریتی شهید رییسی باعث شد تا محبوبیت خاصی بین مردم داشته باشد تا حدی که مقام‌معظم رهبری بیان کردند که شهید رئیسی عزیز در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد.

وی افزود: امیدواریم رییس جمهور آینده، روحیه جهادی شهید رییسی را درپیش بگیرد و کشور در جهت پیشرفت گام بردارد.

منادی گفت: از زمان شروع فرآیند انتخابات در استان با وجود هوای گرم و سختی کار، شاهد حضور و نقش آفرینی اصحاب رسانه هستیم که جا دار از تلاش آنها تشکر کنم.

به گزارش ایرنا، با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha