رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی: سلامت انتخابات فدای سرعت شمارش آرا نخواهد شد

مشهد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با وجود سرعت در شمارش آرا ولی صحت و سلامت انتخابات فدای سرعت شمارش نخواهد شد.

سید هادی طباطبایی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: با پایان انتخابات در شعب اخذ رای بسته می شود و تنها از حاضران در مراکز انتخاباتی رای گیری انجام خواهد شد و بعد از اتمام رای گیری شمارش آرا شروع می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی بر این است که با توجه به حضور چهار نامزد انتخاباتی، اعلام نتایج تا ظهر فردا توسط وزارت کشور اعلام شود.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: گرفتن عکس از برگه و تعرفه انتخاباتی و انتشار آن خلاف قانون است زیرا رای باید مخفی بماند و اگر فردی بخواهد آن را آشکار کند خلاف قانون رفتار کرده است.

طباطبایی افزود: ستاد انتخابات خراسان رضوی سخنگو دارد و تنها آماری که او مطرح کند قابل اعتماد است و ارزش قانونی دارد و بر این اساس سایر آمار منتشر شده، مورد قبول ستاد انتخابات استان نیست.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در جای جای خراسان رضوی برای جمع آوری آرای چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن در این استان استقرار یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha