برخی از شعب اخذ رای خراسان رضوی درخواست تعرفه کردند

مشهد- ایرنا - دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بدنبال اقبال و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برخی شعب تعرفه اضافی درخواست کرده‌اند که برای آنان ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، امیر فریدنیا جمعه شب در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: زمانی مصرف تعرفه رای در یک شعبه اخذ رای به میزان ۹۰ درصد تعرفه موجودی برسد، تعرفه اضافی به شعبه مربوطه ارسال می شود، البته جمع بندی شمار شعب هایی که درخواست تعرفه داده اند باید توسط فرمانداری ها اعلام شود.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود مشارکت انتخاباتی در مشهد و سایر شهرستانها بیشتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲ باشد.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۴ از مردم استان می خواهیم زودتر به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بعد از ساعت ۲۴ امشب نیز اگر کسی در صف رای گیری باشد به داخل شعب رای گیری هدایت شده و تا نفر آخر رای ها اخذ می شود.

فریدنیا بیان کرد: شعب روستایی مستقر در خراسان رضوی که مراجعه کننده ندارند نیز از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه می توانند شعب را تعطیل کرده و شمارش آرا را شروع کنند.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha