فرایند شمارش آرا در مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج -ایرنا-رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار رای گیری در مناطق روستایی و عشایری استان خاتمه یافت و شمارش آراء در این صندوق ها آغاز شده است.

جواد هاشمی مهر جمعه شب در خصوص آخرین وضعیت اخذ آرای مردم کهگیلویه و بویراحمد افزوذ: انتخابات همچنان در شعب اخذ رای مناطق شهری با حضور گسترده مردم استان در حال انجام است

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تمدید زمان اخذ رای از واجدین شرایط تا ساعت ۲۴ امشب افزود: کار رای‌گیری در برخی شعب روستایی و سیار به اتمام رسیده و با اجازه وزارت کشور در حال شمارش آرای این مناطق هستیم.

وی تاکید کرد: شعب اخذ رای مناطق شهری و ثابت هم همچنان و تا ساعت ۲۴ شب در حال جمع‌آوری آرای مردم است.

هاشمی مهر مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را گسترده خواند و از همه شرکت کنندگان و عوامل اجرایی برای عزم مشترک در خصوص سربلندی کشور و برپایی انتخابات پرشور قدردانی کرد.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد .

بیش از ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد ولجد شرایط در انتخابات هستند.

اسامی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- کد نامزد ۲۲

مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- کد۳۳ نامزد

سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- کد۴۴

محمدباقر قالیباف- فرزند حسین- کد نامزد ۷۷

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha