رییس ستاد انتخابات استان تهران: هنوز آماری از میزان آرای مردم نداریم 

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه هنوز مشخص نیست که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود یا خیر گفت: هنوز آمار و ارقام دقیقی از میزان آرای مردم در این انتخابات نداریم.

به گزارش ایرنا، سیدعباس جوهری شامگاه جمعه و در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن اعلام تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ اظهار کرد: بر اساس تصمیم و دستور وزیر کشور زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دو ساعت دیگر تمدید شده است.

وی ضمن تقدیر از مردم استان تهران برای مشارکت در انتخابات افزود: اکنون شاهد ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای مناطق مختلف استان هستیم و تمدید ساعت برگزاری به دلیل این استقبال بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران: هنوز آماری از میزان آرای مردم نداریم 

رییس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: عوامل اجرایی موظف هستند تا ساعت ۲۴ افرادی را که به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند، بپذیرند و آرا اخذ شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، اگر هر یک از نامزدها نتوانند حداکثر آرا را کسب کنند یعنی ۵۰ درصد به علاوه یک رای داشته باشند در غیر این صورت انتخابات به مرحله دوم راه پیدا می‌کند و دو نفری که بیشترین رای را دارند در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت.

جوهری در ادامه درباره احتمال برگزاری انتخابات در دور دوم یادآور شد: در صورت رفتن انتخابات به دور دوم، یک هفته بعد یعنی جمعه آینده انتخابات دور دوم برگزار خواهد شد.

ریبس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: هنوز آمار و ارقامی از آرای انتخابات استان تهران نداریم بنابراین مشخص نیست که انتخابات به دور دوم کشیده می شود یا خیر.

جوهری ضمن تقدیر از همه افراد به ویژه عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای گفت: عوامل اجرایی از ساعت ۶ صبح در شعب حاضر بودند و نزدیک به ۱۶ ساعت در حال خدمت‌رسانی هستند و با توجه به اینکه در استان تهران شعب اخذ رای زیاد است، فرآیند انتخابات طولانی شده و این افراد باید به جمع‌آوری آرا بپردازند و در نهایت نتایج توسط سخنگو و ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha