وعده‌های توخالی نتانیاهو/نبرد چریکی حماس اسرائیل را به زانو درآورده است

تهران- ایرنا- رسانه صهیونیستی «زمان» با اشاره به وعده‌های توخالی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره پیروزی این رژیم و نابودی حماس، به نبوغ رزمندگان مقاومت در جنگ چریکی علیه نظامیان صهیونیست اذعان کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «زمان» با اشاره به روند جنگ در غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرد: وعده های نتانیاهو طی هشت ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

این رسانه افزود: در جنگ علیه حماس که به جنگ چریکی روی آورده است، یک ارتش حرفه ای می تواند در نبردهای بی پایان پیروز شود نه ارتش منظم. چریک‌ها پیروز هستند و چیزی از دست نمی دهند. پیروزی واقعی جز با مذاکرات محقق نمی شود.

به نوشته الزمان، «اسرائیل باید به خواسته های حماس شامل برقراری آتش بس کامل در ازای آزادی اسیران تن دهد؛ حتی اگر این امر به مفهوم تداوم حکمرانی «یحیی السنوار» (رهبر حماس در نوار غزه) باشد.

از سوی دیگر، رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز نوشت: حماس به سرعت خود را با اوضاع جدید نبردی وفق داده و به جنگ چریکی روی آورده است و می تواند از نقاط ضعف ارتش اسرائیل استفاده کند.

«اسرائیل هیوم» با اشاره به ماجرای اخیر کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست به دست نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه ادامه داد: حماس دنبال فرصت برای وارد کردن ضربه است، آنها هنگامی که درب یک نفربر زرهی ارتش اسرائیل بسته نبود، با شلیک به سمت آن، نظامیان اسرائیلی را کشتند.

این منبع خبری صهیونیستی نوشت: نکته مهم دیگر اینکه رئیس ستاد ارتش هشدار داده که آنها (رزمندگان مقاومت) زیر مراکز نظامی که ما در آنجا مستقر هستیم، تونل حفر خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین با گذشت بیش از هشت ماه از جنگ علیه غزه، روزانه دست به عملیات های سلحشورانه می زنند و با شکار نظامیان صهیونیست و انهدام تجهیزات آنها، ضربات مهلکی به اشغالگران وارد می کنند. روز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از نظامیان گردان ۹۳۱ وابسته به تیپ ناحال در جریان درگیری‌ها در جنوب نوار غزه به هلاکت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha