قدردانی فرماندار مراغه از مشارکت مردم در انتخابات

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار مراغه با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: روند تجمیع آرای این شهرستان به پایان رسید و انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد. 

«مرتضی مینویی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تخلف تاثیرگذار در روند برگزاری انتخابات این شهرستان گزارش نشد و مردم به خوبی نسبت به مسئولیت اجتماعی و سیاسی خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی فعال در این شهرستان در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سیاسی نقش اساسی ایفا کردند، اضافه کرد: مشارکت مردم، عوامل اجرایی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، ستادهای انتخاباتی، رسانه‌ها و به ویژه رادیوشهر مراغه موجب شد تا هر چهار شاخص مورد تاکید رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در این انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مراغه از این انتخابات به عنوان جشن سیاسی مردم شهرستان یاد کرد و ادامه داد: مردم مراغه که در آیین تشییع و تدفین شهدای خدمت به ویژه شهید «مالک رحمتی» حماسه آفریده بودند، در این انتخابات بار دیگر ثابت کردند که همواره در صحنه حضور دارند.

به گفته «مینویی» برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان ۱۸۶ شعبه اخذ رای مهیا شد که ۱۳۳ مورد از آنها شعبه ثابت و ۵۳ شعبه دیگر سیار بود.

رییس ستاد انتخابات مراغه این را هم بیان کرد: بیشترین تعداد شعبه‌ها با ۸۰ شعبه در مدارس استقرار یافت و نمایندگان فرمانداری، شورای نگهبان، فراجا و نامزدها در همه شعبه‌ها حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در سراسر ایران آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha