۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85524045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۳ هزار کیلوگرم آرد قاچاق در زنجان

۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85524045
کشف ۱۳ هزار کیلوگرم آرد قاچاق در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان زنجان از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل ۱۳ هزار کیلوگرم آرد قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان سرهنگ حسین بدری روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در جاده قدیم زنجان - میانه به ۲ دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این کامیون ها، ۳۲۵ کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد قاچاق برابر با ۱۳ هزار کیلوگرم کشف شد که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

قدردانی فرمانده انتظامی استان زنجان از مشارکت پرشور مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان زنجان از مشارکت دشمن شکن و پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کرد.

سردار محمد طراقیه با اشاره به پای کار بودن پلیس و به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: یکی از ماموریت های ما پس از شهادت شهید جمهور، برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت بود که نیروی انتظامی استان به پشتوانه تجربه، اشرافیت بالا و برنامه ریزی اصولی توانست این انتخابات سرنوشت ساز را بدون هیچگونه دغدغه ای برگزار کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تشکر و قدردانی از مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای، تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی یکبار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند و با مشارکت پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی به خاک این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند و این وفاداری را در تمامی دوره ها به اثبات رسانده اند.

وی تاکید کرد:‌ امیدواریم به لطف و عنایت الهی و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای و در راس قرار دادن معیارهای ایشان، فردی دلسوز نظام و مردم، عدالتخواه، انقلابی و جهادی انتخاب شود.

سردار طراقیه از تلاش ها و زحمات کارکنان خدوم انتظامی در برگزاری انتخابات امن در استان و صبر و حوصله و پشتیبانی خانواده های آنان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha