۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85524095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در ‏شهرستان کرج خبر داد‎ . ‎

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز شنبه اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی نقاط شهرستان کرج بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی، ۲ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی اموال مسروقه را نیز کشف کردند.
هداوند بیان کرد: سارقان در بازجویی های پلیس اذعان کرددر ساعات پایانی شب با تخریب قفل انباری اقدام به سرقت وسایل داخل آنها کرده و تاکنون به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند.


انهدام باند چهار نفره شرکت هرمی تحت عنوان کاریابی درکرج

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در کرج

رییس پلیس فتا البرز از دستگیری چهار نفر از اعضا و سرکرده های یک شرکت ‏هرمی تحت عنوان کاریابی در شهرستان کرج خبر داد‎. ‎

سرهنگ "رسول جلیلیان" گفت: در پی شکایت یکی از ساکنان استان مبنی اینکه برای استخدام با آگهی یک شرکت در دیوار مواجه شده اما پس از گذشت چند روز متوجه شده این موضوع فقط کلاهبرداری بوده شناسایی متهم یا متهمان در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر از اعضا و سرکرده های این شرکت هرمی در کرج شدند، گفت: اعضای این گروه با فریب افراد به بهانه کاریابی قصد عضویت آنان در شرکت هرمی را داشته که دفتر محل فعالیت این افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.
جلیلیان بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


قاتل زن متواری درکرج دستگیر شد

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در کرج

رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری راننده زن پراید سفید رنگی که پس از ‏زیر گرفتن عابر پیاده اقدام به فرار کرده بود خبر داد.‏

سرهنگ " حکمت اله شجاعی " گفت: اواسط خرداد ماه امسال یک دستگاه پراید با یک عابر پیاده در یکی از مناطق شهرستان کرج برخورد نموده که راننده خانم بدون توجه به وضعیت مصدوم حادثه بلافاصله اقدام به فرار می نماید .
وی افزود: فرد مصدوم از ناحیه سر و صورت و پا و دیگر اعضای بدن دچار آسیب می شود و موضوع طی تماس شهروندان توسط عوامل امدادی اورژانس به یکی از بیمارستان های شهرستان کرج منتقل اما متاسفانه فرد مصدوم به علت خونریزی و شدت صدمات به کما رفته و بعد از گذشت چند روز فوت می نماید.
شجاعی گفت: با توجه به انتشار فیلم این حادثه دلخراش در شبکه های اجتماعی و خدشه دار شدن اذهان عمومی ، بلافاصله مراتب در دستور ویژه اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
رییس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی ماموران سرانجام هویت راننده پراید متواری مشخص و با هماهنگی قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی افزود: این متهم زن پس از دستگیری در اظهارات خود گفت آن شب از منزل دخترش قصد مراجعت به منزل را داشته و با توجه به خلوتی معابر با سرعت بالا در حال رانندگی بوده که با عابر پیاده برخورد می کند اما از روی ترس محل حادثه را ترک کرده و در این مدت دچار عذاب وجدان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha