رییس ستاد قالیباف در اصفهان: دور دوم انتخابات از «سعید جلیلی» حمایت می‌کنیم

اصفهان-ایرنا- رییس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اصفهان اعلام کرد: در دوم انتخابات ریاست جمهوری به منظور اتحاد نیروهای انقلاب از «سعید جلیلی» حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدعلی مهره‌کش رییس ستاد انتخاباتی «محمدباقرقالیباف» در استان اصفهان؛ در پیامی حمایت خود را از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

وی در این پیام آورده است: با توجه به اینکه در ستاد محمدباقر قالیباف مشغول و سهم اندک داشته‌ام، لذا از همه عزیزان خواهش می‌کنم مراقب ترفند جداسازی و شکاف بین نیروهای انقلاب باشید.

در بخشی از این پیام آمده است: سعی کنیم بدون پرداخت هزینه برای بیان گلایه‌ها، تمام توان خود را در خصوص رای آوری این نیروی ارزشی (سعید جلیلی) قرار دهیم.

وی در این پیام آورده است؛ البته سهم بزرگتر ایجاد این همدلی و هم افزایی به عزیزان حاضر در ستادهای سعید جلیلی تعلق دارد که با رافت و مهربانی می‌توانند این چتر را گسترش دهند.

به گزارش ایرنا روز گذشته مردم ایران در پی شهادت آیت‌الله رییسی و بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

در پی این انتخابات و مشخص شدن نتایج آراء از بین چهار کاندیدای نهایی مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به دلیل به حد نصاب نرسیدن آراء به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند.

در این انتخابات محمدباقر قالیباف، ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۰ و مصطفی پورمحمدی ۲۰۶ هزار و ۳۹۷ رای آوردند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزرات کشور انتخابات بعدی بین این دو کاندیدا برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه، ۱۵ تیرماه جاری، برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha