۳۸ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در  چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۸ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان همزمان با مرحله دوم انتخابات فعال است.

سیدنصرالدین صالحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشارهابه اینکه این شعب از زمان ابتدای تبلیغات تا پایان انتخابات مرحله دوم نیز فعال است، افزود: این شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادیاری، بازپرسی، کیفری ۲ و تجدیدنظر برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی فعال شد تا تمام تخلفات به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شود.

وی گفت: این شعب تا پایان رای‌گیری مرحله دوم نیز فعال خواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرایند رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان باوجود تمدید مکرر زمان رای گیری و با همکاری و مشارکت مردم و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بدون هیچ مشکل امنیتی در سطح استان برگزار شد.

صالحی افزود: با توجه به تدابیر و تمهیدات انجام شده در روز انتخابات، هیچ مشکل خاص امنیتی یا اخلال در فرایند انتخابات در سطح استان مشاهده و گزارش نشد.

وی اظهار کرد: در برخی موارد نیز هواداران و طرفداران نامزدها با ارسال پیامک و یا حضور در اطراف برخی شعب برای ترغیب رای دهندگان به نامزد مورد نظرشان اقداماتی انجام دادند که این تخلفات جزیی با تذکر مدیریت شد.

صالحی افزود: بعد از اتمام زمان رای گیری و آغاز شمارش آرای شعب در سطح استان، نظارت ها بر صحت شمارش آرای ماخوذه نیز ادامه داشته است.

به گفته وی، در مرحله نخست تبلیغات نیز هشت فقره پرونده تخلف تشکیل شده که بیشتر پرونده‌ها جرایم در بستر فضای مجازی بود.

به گزارش ایرنا، مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha