بنتو: به‌دنبال صعود به جام‌جهانی هستیم/ مسافت کوتاه اتفاق خوبی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: با توجه به شرایط تیم‌ها برای حضور در جام‌جهانی به دنبال آن هستیم تا از این فرصت استفاده کرده و راهی این جام شویم.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، پائولو بنتو که تیم تحت‌ هدایتش در دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا در گروه A با تیم‌های ایران، قطر، ازبکستان، قرقیزستان و کره شمالی هم‌گروه است، در گفت‌وگو با تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سب) اظهار داشت: بدون شک کار دشواری در پیش خواهیم داشت اما برای رویارویی با این حریفان نیاز به سفرهای طولانی نیست و این یک اتفاق خوب برای ما است.

وی ادامه داد: هشت‌سهمیه‌ای شدن قاره آسیا برای جام‌جهانی ۲۰۲۶ می‌تواند امارات را برای اولین بار از سال ۱۹۹۰ به مرحله پایانی این رقابت‌ها برساند. هدف ما صعود به این جام‌ است و باید به این فکر کنیم که برای رسیدن به هدف‌مان چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم و چگونه می‌توانیم آن را به سرانجام برسانیم.

سرمربی پرتغالی امارات اضافه کرد: می‌دانیم حالا شانس بیشتری برای صعود به جام‌جهانی داریم. اما نه‌ تنها برای ما بلکه برای سایر تیم‌ها هم این فرصت فراهم است. هنوز برنامه کامل مسابقات را ندیده‌ام، اما ۲ بازی اول ما خیلی دشوار خواهد بود. بازی اول‌مان در خارج از خانه مقابل قطر است و در بازی دوم، پذیرای ایران خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha