۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85524323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶.۲ درصد زنجانی ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

زنجان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: میزان مشارکت شهروندان واجد شرایط این استان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۴۶.۲ درصد بود.

ابوالفضل رفیعی رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به آرای تفکیکی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از بین آرای ماخوذه در این استان، مسعود پزشکیان ۱۹۵ هزار و ۱۶۵ رأی، سعید جلیلی ۱۳۲ هزار و ۴۰۹ رأی، محمدباقر قالیباف ۴۸ هزار و ۴۷۹ رأی و مصطفی پورمحمدی سه هزار و ۲۵۱ رأی را به خود اختصاص دادند.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۸۵۳ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رأی دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند.

رفیعی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در استان در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در استان برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در برگزاری این انتخابات مشارکت کردند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور برگزار شد.

با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برای رقابت های انتخاباتی به مرحله دوم راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha