۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85524509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتفاعات شهرستان طارم مه آلود است

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۰
کد خبر: 85524509
ارتفاعات شهرستان طارم مه آلود است

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان طارم ابری و نواحی کوهستانی و ارتفاعات این شهرستان مه آلود است.

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان امروز دیگر مناطق استان صاف است که بعداظهر با افزایش ابرها و وزش باد همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارشهای خفیف و محلی نیز در برخی مناطق استان وجود دارد یادآور شد: تا روز سه شنبه شرایط جوی مشابهی در استان حاکم خواهد بود.

سلطانی اظهار داشت: طی این مدت بعدازظهرها وزش باد، بارش های پراکنده و رعد و برق پدیده جوی غالب در استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا روز سه شنبه تغییر قابل ملاحظه دمایی در استان نخواهیم داشت و روزهای پایانی هفته دماها افزایش می‌یابد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۸ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۴ و ۳۵ درجه، ابهر ۱۳ و ۲۹ درجه، خرمدره ۱۳ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۹ و ۳۰ درجه، قیدار ۱۳ و ۳۱ درجه،،‌ سلطانیه ۱۵ و ۳۰ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha