پوشش آنتن دهی ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در شعب اخذ رای مازندران

ساری - ایرنا - رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران گفت: باوجود وقوع چند سیل در مازندران قبل از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این خطه از شمال، با تلاش های صورت گرفته پوشش آنتن دهی تلفن همراه در شعب اخذ رای مازندران ۱۰۰ درصد بود.

حسین شهابیان روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در انتخابات هشت تیر ماه جاری همه شعب اخذ رای مازندران با آنتن دهی مطلوب تلفن همراه فرایند اخذ رای را انجام دادند.

وی بیان کرد: در فرایند برگزاری دو مرحله انتخابات سال گذشته در مازندران برای مجلس دوزادهم این استان با پوشش ۱۰۰ درصدی تلفن همراه انتخابات را برگزار کرده بود.

شهابیان ادامه داد: با توجه به حجم گسترده سیلاب در مازندران که بسیاری از شهرهای مازندران را در بر گرفته بود با تلاش اعضای کمیته فناوری اطلاعات همه شهرهای مازندران زیر ساخت های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم شد.

وی ادامه داد: برخی از محدود روستاهای مازندران که پوشش ارتباطی آنها با اخلال روبرو بود قبل از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشکل آنها برطرف شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گفت: در منطقه سوادکوه شمالی در روستای گالشکلای لفور که مشکل پوشش اینترنت و حتی آنتن دهی موبایل داشتند فیبر نوری در چهار کیلومتر کشیده شد و پوشش ارتباطی این منطقه که در منطقه بالادست واقع شد برطرف گردید.

شهابیان تصریح کرد: منطقه یالبندان عباس آباد دکل مخابراتی این منطقه به مدت یک سال نیمه کاره بود که به برکت انقلاب و انتخابات این دکل هم تکمیل و افتتاح شد.

پوشش آنتن دهی ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در شعب اخذ رای مازندران

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام ستاد انتخابات کشور، در انتخابات هشتم تیر مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای، سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ ‌رای، محمدباقر قالیباف ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۰ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۰۶ هزار و ۳۹۷ رای کسب کردند.

با توجه به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها، رقابت انتخاباتی بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مرحله دوم کشیده شده که این مرحله قرار است جمعه همین هفته -۱۵ تیر- برگزار شود.

رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران روز هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ صندوق سیار با فعالیت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار شد.

جمعیت واجد شرایط مازندران برای این انتخابات ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر شامل یک میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۱۲ نفر مرد و یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۳۲ نفر زن بود که از این تعداد یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ نفر آرای خود را به صندوق انداختند و مشارکت ۴۲.۳ درصدی در مازندران ثبت شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش یک سال زودتر از موعد برگزار شد. پس از شهادت رئیس‌جمهور در ۳۰ اردیبهشت امسال، وزیر کشور روز یکشنبه ششم خرداد ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد.

نام‌نویسی داوطلبان شرکت در این انتخابات از ۱۰ تا ۱۴ خرداد انجام شد که پس از ثبت‌نام ۸۰ نفر از چهره‌های اجرایی و سیاسی کشور، شورای نگهبان صلاحیت ۶ نفر شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را به عنوان نامزدهای نهایی این انتخابات تایید کرد. با انصراف علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از حضور در انتخابات به نفع ۲ نامزد جبهه انقلاب اسلامی، چهار نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند که در نهایت مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

پوشش آنتن دهی ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در شعب اخذ رای مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha