مقام صهیونیست: ژنراتور برق نخرید، سوخت پیدا نمی‌کنید

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق رژیم صهیونیستی خطاب به شهرک نشینان صهیونیست گفت: ژنراتور برق نخرید زیرا در صورت آغاز جنگ گسترده با حزب الله، سوخت برای آن پیدا نخواهید کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «مئیر اشپیگلر» افزود: خرید ژنراتور برق خانگی را توصیه نمی کنم زیرا در صورت آغاز جنگ با حزب الله، امکان تامین سوخت مورد نیاز این ژنراتورها وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی از حملات حزب الله البنان به نیروگاهها و قطع برق نگران است و رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در گزارشی اعلام کرد که خرید ژنراتورهای برق خانگی در سرزمین های اشغالی ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

این رادیو افزود: افزایش ۵۰۰ درصدی خرید ژنراتور برق خانگی از ترس آن صورت می‌گیرد که حزب‌الله نیروگاه‌های اصلی برق اسرائیل را در هرگونه جنگ گسترده احتمالی نابود کند.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز اخیرا گفت: در صورت درگیری گسترده با حزب الله، زیرساخت های انرژی اسرائیل در خطر است و آسیب می بیند.

«الی کوهن» افزود: برای دفاع از زیرساخت های انرژی اسرائیل تلاش می کنیم.

«شائول گلدشتاین» مدیر اجرایی شرکت مدیریت تجهیزات برق رژیم صهیونیستی «نوگا» ۳۰ خرداد در سخنانی اعتراف کرد که این رژیم پس از گذشت ۷۲ ساعت از جنگ با حزب الله دیگر قادر به تأمین برق نخواهد بود و فلسطین اشغالی غیر قابل سکونت خواهد شد.

اظهارات گلدشتاین با اعتراض مقامات رژیم اسرائیل همراه شد و موجی از ترس و وحشت در میان شهرک‌نشینان ایجاد کرد.

«هیالی یعقوبی» خبرنگار حوزه انرژی روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز گفت: جستجوی ژنراتور برق از طریق گوگل در مناطق شمالی (سرزمین های اشغالی و نزدیک مرز لبنان) به صورت بی سابقه ای افزایش یافته است و حتی تقاضا برای خرید ژنراتور برق در منطقه «حیفا» پیش از هشدار مدیران شرکت «نوگا» نیز افزایش قابل توجهی نشان می دهد.

این درحالی که مقامات ارشد نظامی رژیم اسرائیل نسبت به هرگونه تشدید تنش با حزب الله هشدار داده اند.

در همین ارتباط، «اسحاق بریک» از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا هشدار داد: حمله به حزب الله، جنگی گسترده و منطقه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: حمله همه جانبه به حزب الله، جنگی منطقه‌ای را در ۶ عرصه برای "اسرائیل" به همراه خواهد داشت و اسرائیل را نابود خواهد کرد.

بریک به سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داد: هر روز هزاران موشک، راکت و پهپاد به سوی ما شلیک خواهد شد.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است. هزاران نفر از شهرک نشینان نیز از مناطق شمال فلسطین اشغالی فرار کرده اند.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌ های صهیونیست نشین نزدیک مرز لبنان فرار کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha