۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85524657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم در شهرکرد از سینما استقبال کردند

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
کد خبر: 85524657
مردم در شهرکرد از سینما استقبال کردند

شهرکرد- ایرنا- مدیر پردیس سینمایی بهمن شهرکرد گفت:امسال بیش از ۲۸ هزار بلیت در گیشه سینما به فروش رفت این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۶ هزار بلیت بوده است.

شاهین ابراهیمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال مخاطب بیشتری جذب سینما بهمن شده است و فیلم‌های اکران شده در کشور به روز و همزمان در این سینما اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه ماهه امسال ۱۹ فیلم در سینما بهمن اکران شده است، تصریح کرد: فیلم "مست عشق" با فروش ۶ هزار و ۷۰۰ بلیط در ژانر تاریخی و فیلم "تگزاس ۳ " با فروش پنج هزار و ۲۰۰ بلیت در ژانر کمدی پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده امسال در سینما بهمن شهرکرد بوده است.

مدیر پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، آغاز به کار سینما بهمن شهرکرد را از ساعت ۱۳:۱۵ اعلام کرد و گفت: فیلم‌های اکران شده روزانه در ۲۰ سانس در این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.

ابراهیمی یادآور شد: به تازگی علاوه‌بر روزهای سه‌شنبه، روزهای دوشنبه نیز بلیت در سینما بهمن شهرکرد به صورت نیم‌بها عرضه می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و حدود یک میلیون نفر جمعیت دارای یک سینمای در مرکز استان است و دیگر شهرستان‌های استان از چنین امکانی برخوردار نیستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha