۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85524725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی ماینر در همدان نقره داغ شد

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85524725
قاچاقچی ماینر در همدان نقره داغ شد

همدان- ایرنا- رئیس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان از دریافت جریمه یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریالی برای مالک و حامل ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق خبر داد.

بهادر جانجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده مباشرت و حمل ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶۴۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان رسیدگی شد.

رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف ردیف اول را برای مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

جانجان خاطرنشان کرد: همچنین شعبه متخلف ردیف دوم را برای حمل کالای قاچاق به پرداخت ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و در ازای ضبط خودرو حامل ، معادل ارزش کالا به پرداخت ۶۴۴ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گلوگاه شهید زارعی این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت یک میلیارد ریالی فرجام قاچاق سوخت در ملایر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت یک میلیارد و ۱۶ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان ملایر خبر داد.

سعید کریمی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر پرونده قاچاق هزار و ۱۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۳۳۸ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۶۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته کریمی همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۳۳۸ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو تانکردار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha