امام جمعه و فرماندار قصرشیرین از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کردند

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه و فرماندار قصرشیرین روز یکشنبه با صدور پیامی از حضور قشرهای مختلف مردم این شهرستان مرزی در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌در پیام حجت الاسلام صادق صالحی امام جمعه و محمد نجفی فرماندار قصرشیرین که روز یکشنبه به ایرنا ارسال شد، ‌آمده است: هشتم تیرماه مردم انقلابی مومن و ولایت مدار شهرستان قصرشیرین با حضور پرشکوه و حماسی خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب شکست دیگری را بر دشمنان تحمیل کردند.

در ادامه این پیام آمده است که مردم شهیدپرور و انقلابی این شهرستان در حمایت از ارزش های انقلاب و پاسداشت خون شهدای خدمت و در رأس آنها رئیس جمهور شهید و تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) با حضوری حماسی و پرشور پای صندوق‌های رأی بار دیگر ثابت کردند که در میدان دفاع از میهن و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز همیشه حاضر و آماده‌اند.

مسوولان شهرستان قصرشیرین در ادامه این پیام اظهار کردند: از تک تک آحاد فرهیخته، بصیر و ولایتمدار شهرستان قصرشیرین، احزاب، گروه‌ها و اصناف، تشکل‌های مردمی کارگران و کارمندان، کادر درمان، معلمان و همه اقشار ملت، شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و اعضای دلسوز و عوامل اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان، هیات اجرایی، هیات نظارت بر انتخابات، شهرداری، برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج به‌ جهت حضور مؤثر، به‌موقع و هوشمندانه و عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بر اساس ۴ مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مورد تأکیدرهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی می شود.

امام جمعه و فرماندار قصرشیرین همچنین از پوشش خبری مناسب اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها که تابلوی زیبایی از اتحاد، همدلی، مشارکت، همیاری و انسجام برای ساختن ایران قوی ترسیم نمودند قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند در دور دوم انتخابات نیزشاهد حضور پرشور مردم در این عرصه مهم باشند تا با تشکیل‌ دولت به‌عنوان بازوی اجرایی انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم بتوانند به وظایف قانونی خودشان در راستای پیشرفت و سازندگی میهن اسلامی عمل نمایند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد .

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر برگزار شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت هشت صبح روز جمعه هشتم تیر ماه در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد ۳۹ شعبه در شهرستان مرزی قصرشیرین بود.

با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری، هیچکدام از نامزدهای این دوره حائز اکثریت آرا نشدند و براساس قانون، نفر اول و دوم حائز بیشترین آرا پس از تایید شورای نگهبان به دور دوم انتخابات که روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha