پیشکسوت تراکتور: مشکل باشگاه دلال‌ها هستند/ در حق خمس کم لطفی شد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: قطعا با توجه به این شرایطی که تراکتور دارد و باید برای حضور قدرتمند در آسیا آماده شود، گزینه خارجی بهترین انتخاب برای هدایت تراکتور است.

جواد شاکری پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور دوشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت: من به تازگی باخبر شدم که محمدرضا زنوزی با هواداران آشتی کرده است و به نظر می‌رسد که مالکیت او در باشگاه ادامه‌دار خواهد بود. البته تا زمانی که شفاف‌سازی در این رابطه صورت نگیرد و به صورت رسمی این مالکیت اعلام نشود نمی‌توانیم در رابطه با آن صحبت کنیم.

وی در رابطه با قهر و آشتی زنوزی با هواداران اضافه کرد: به هر حال زنوزی در چند سال اخیر زحمات زیادی برای تراکتور کشیده است و نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد. متاسفانه بعضی از هواداران در پایان فصل قبل کم لطفی نسبت به او داشتند. البته باید به هواداران پرشور تبریزی نیز حق داد که انتظار نتایج بهتری از تراکتور داشته باشند و به خاطر مشکلاتی که در این تیم وجود دارد گله‌مند شوند. اما هواداران باید این نکته را در نظر داشته باشند که زنوزی خودش مشکلات را به وجود نیاورده و اشتباهات مدیریتی در باشگاه و وجود دلال‌ها در اطراف باشگاه عامل این مشکلات است.

هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم و نتایج ضعیف تیم فوتبال تراکتور و فاصله گرفتن این تیم از جمع مدعیان، اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشت و همین موضوع موجب واکنش زنوزی و اعلام انصراف از مالکیت این باشگاه شد تا تراکتور بار دیگر بلاتکلیفی قبل از آغاز فصل را برای چندمین بار تجربه کند. این بلاتکلیفی در حالی است که تراکتوری سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کرده است.

پیشکسوت تراکتور: مشکل باشگاه دلال‌ها هستند/ در حق خمس کم لطفی شد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا برای فصل جدید سرمربی خارجی گزینه بهتری برای تراکتور خواهد بود یا داخلی؟» اظهار داشت: قطعا با توجه به شرایطی که تراکتور دارد و باید برای حضور قدرتمند در آسیا آماده شود، گزینه خارجی انتخاب بهتری برای تراکتور است.

وی درباره عملکرد پاکو خمس در تراکتور نیز گفت: اگر یک نگاه مختصر به نتایج و آمار تراکتور در زمان خمس داشته باشیم، متوجه می‌شویم که او کارنامه قابل قبولی در این تیم داشته است. خمس واقعا سرمربی خوبی بود و به نظر من در حق او کم لطفی شد. تراکتور در زمان خمس فوتبال روان و هجومی را به نمایش می‌گذاشت که در چند سال گذشته کمتر شاهد آن بودیم.

پیشکسوت تراکتور: مشکل باشگاه دلال‌ها هستند/ در حق خمس کم لطفی شد

شاکری مدعی شد: چرا باید هوشنگ نصیرزاده بعد از جدایی خمس بگوید که او هنوز هم به ترکیب دلخواهش دست نیافته است؟ زمانی که خمس هدایت تراکتور را بر عهده گرفت ۱۲ بازیکن از این تیم جدا و ۱۲ بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. وقتی تیم بدون انتخاب سرمربی بسته می‌شود، نشان می‌دهد که در باشگاه بازیکنان با انتخاب مدیریت و دلال‌ها جذب می‌شود!

وی در رابطه با اینکه در چند فصل گذشته تراکتور بدون سرمربی در بازار نقل‌وانتقالات بازیکن جذب کرده است، گفت: این اتفاق جالبی برای باشگاه‌ها نیست که وقتی هنوز سرمربی تیم مشخص نشده است، شروع به جذب بازیکنان بکنند. شاید بازیکنی که جذب می‌شود اصلا در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی جایی نداشته باشد. تراکتور در چند فصل گذشته این اشتباه را انجام داده است و نباید در این فصل نیز قبل از انتخاب سرمربی شروع به جذب بازیکن کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha